вид деталі: | Заглушки валів розподільних |
вид деталі: | Заглушки валів розподільних |
вид деталі: | Заглушки валів розподільних |
Висота [мм]: | 9, 9,00 |
Зовнішній діаметр [мм]: | 42.5 |
Матеріал виготовлення: | Асм (поліакрилових каучук) |
Розташування в авто: | Ззаду, зліва |
вид деталі: | Заглушки валів розподільних |
додатково необхідні артикули (номер артикулу): | 21653092 |
вид деталі: | Заглушки голівки блоку циліндрів |
вид деталі: | Заглушки голівки блоку циліндрів |
вид деталі: | Заглушки валів розподільних |
вид деталі: | Заглушки валів розподільних |
Вага [кг]: | 0.015 |
Зовнішній діаметр [мм]: | 42.5 |
Необхідна кількість: | 1 |
Товщина [мм]: | 9 мм |
вид деталі: | Заглушки валів розподільних |
Зовнішній діаметр [мм]: | 42.5 |
вид деталі: | Заглушки валів розподільних |
Висота [мм]: | 9, 9,00 |
Зовнішній діаметр 1 [мм]: | 43, 43,00 |
Матеріал виготовлення: | Асм (поліакрилових каучук) |
вид деталі: | Заглушки валів розподільних |
Висота [мм]: | 10,5 |
Зовнішній діаметр [мм]: | 57 |
вид деталі: | Заглушки валів розподільних |
Вага [кг]: | 0.029 |
Зовнішній діаметр [мм]: | 57 |
Необхідна кількість: | 1 |
Товщина [мм]: | 10.5 мм |
вид деталі: | Заглушки валів розподільних |
вид деталі: | Заглушки валів розподільних |
Висота [мм]: | 6, 6,00 |
Зовнішній діаметр [мм]: | 63.2 |
Матеріал виготовлення: | Асм (поліакрилових каучук) |
вид деталі: | Заглушки валів розподільних |
вид деталі: | Заглушки валів розподільних |
Діаметр [мм]: | 42.5, 43,15 |
варіант оснащення: | Cam plug |
вид деталі: | Заглушки валів розподільних |
Зовнішній діаметр [мм]: | 63.5 |
Матеріал виготовлення: | Асм (поліакрилових каучук) |
вид деталі: | Заглушки валів розподільних |
вид деталі: | сідла клапанів |
Всі пов'язані з двигуном вузли і механізми мають велике значення в роботі системи ДВЗ, кожна деталь важлива і відіграє свою чітко визначену інженерами-конструкторами роль. Зокрема головка блоку циліндрів, як одна із складових деталей силового агрегату, являє собою своєрідну кришку, яка щільно закриває блок циліндрів. Крім того, що в конструкції ГБЦ знаходяться важливі для функціональності мотора деталі, «голова», як її називають досвідчені майстри автосервісів, виконує захисну функцію, перешкоджаючи потраплянню всередину блоку води, бруду, пилу.
Практично всі процеси, що відбуваються в двигуні в робочому режимі, здійснюються через головку блоку циліндрів, і в ній же знаходяться всі механізми, що приводять поршні в рух. ГБЦ контролює надходження палива (впорскування) в робочі циліндри, забезпечує займання і згорання паливної суміші в двигуні, розподіляє і виводить відпрацьовані гази.
Штатна «голова» - це конструктивна деталь двигуна внутрішнього згоряння, що відрізняється складною формою, яка виготовляється з високоміцних матеріалів - легованого чавуну способом точкового лиття або алюмінієвих сплавів. Відлита заготовка для зняття залишкової напруги піддається штучному старінню за допомогою спеціальної механічної обробки.
Переваги йдучих в минуле чавунних ГБЦ в тому, що вони краще переносять різкі перепади температур, сильні морози і спеку, тоді як алюмінієві внаслідок перерахованих вище факторів схильні до термічної усадки і деформації.
У більшості сучасних автомобілів встановлюються саме алюмінієві головки блоку циліндрів, які мають легку вагу, але високу міцність, що гарантує полегшення ваги безпосередньо силового агрегату і підвищений захист від негативного зовнішнього впливу.
Внутрішня частина ГБЦ має ідеально гладку поверхню. При цьому для високої щільності з'єднання «голови» з блоком циліндрів двигуна, нижня її частина робиться ширше, а між двигуном і ГБЦ встановлюється ущільнювальна прокладка, що забезпечує максимальну герметичність вузла. Штатна головка циліндра кріпиться безпосередньо до блоку циліндрів спеціальними болтами і шпильками (направляючими штифтами).
Внаслідок великої площі посадкової площини і для зниження ризику деформації «голови» при монтажі, кожне з різьбових з'єднань затягується в певній послідовності і з певним зусиллям. Конструктивні рішення головки циліндрів можуть відрізнятися, тому процес монтажу індивідуальний для кожного двигуна.
Конструкція ГБЦ відрізняється лише розташуванням циліндрів - для рядних двигунів вона єдина, для V-подібних передбачає наявність окремих головок для кожного ряду. Основа ГБЦ - це корпус, або по-іншому картер, в якому розташовані всі комплектуючі, механізми і вузли пристрою, включаючи масляні канали і патрубки системи охолодження, що забезпечують циркуляцію охолоджуючої рідини. Також в корпусі «голови» передбачені спеціальні місця для установки ланцюгового приводу ГРМ і натягувача ланцюга (за умови комплектації авто ланцюговим приводом).
На верхній частині головки є отвори для напрямних втулок, опорних шайб, пристроїв опор важелів, а також корпус підшипників кулачкового вала. Зверху монтується спеціальна кришка, закріплена гвинтами. У голівці циліндрів присутні і незнімні елементи (сідла і направляючі втулки клапанів), що встановлюються методом пресування, що повністю виключає можливість самостійної заміни.
Комплектуючі:
У процесі щоденної і не завжди дбайливої ??експлуатації автомобіля, головка блоку циліндрів відчуває сильні навантаження, серед яких і високі температури, що утворюються в камері згоряння, і механічний вплив сполучених деталей. Найчастіше несправності ГБЦ проявляються втратою потужності силового агрегату, його нестійкою і нестабільною роботою, що відчуває навіть недосвідчений водій.
Так само, як і блок циліндрів, ГБЦ вимагає регулярного технічного обслуговування, акуратної експлуатації та контролю робочого стану. Середня ціна головки блоку циліндрів набагато дорожче регулярного ТО, а її пошкодження і несправності можуть стати причиною ще дорожчого капремонту двигуна. Зокрема особливої ??уваги потребує прокладка ГБЦ, яка в разі «пробою» може завдати ДВЗ непоправної шкоди.
Типові причини, при яких потрібен капітальний ремонт або повна заміна - це серйозні тріщини і пошкодження (проломи, частини ГБЦ, що відкололися), деформація. Крім цього заміна «голови» буде потрібна в тому випадку, якщо відхилення величини зазорів від норми істотно перевищують допустимі значення. Разом з ГБЦ в обов'язковому порядку змінюється і прокладка.
При необхідності заміни, підібрати і купити головку блоку циліндрів можна в інтернет-магазині, який пропонує справедливі ціни на весь асортимент товарів, гарантовану виробником якість, зручну систему пошуку і швидке замовлення.
У нас автовласник може вибрати не тільки оригінальний вузол в зборі, але і основні комплектуючі для ремонту головки блоку циліндрів всіх відомих марок авто з різними типами двигунів:
В спектрі асортименту автовласник може підібрати і замовити з доставкою: ущільнювальні безазбестові прокладки ГБЦ, комплекти болтів кріплення, що центрують вилки, патрубки системи охолодження, гвинти, установчі штифти і головку блоків циліндрів в зборі.
Для того щоб підібрати потрібні комплектуючі досить перейти в каталог головки блоку циліндрів по окремій марці, моделі і модифікації, технічні дані якої необхідно ввести в спеціальній формі. Система швидко знайде конкретну модифікацію ТЗ і перенаправить в каталог. Пошук можна виконати не тільки в каталозі оригінальних автозапчастин, а й деталей-замінників, де можна підібрати запчастини-аналоги високої якості і за привабливою вартістю.
Будь-які труднощі у виборі можна вирішити альтернативними варіантами пошуку - по артикулу деталі, по VIN-коду ТЗ або скориставшись онлайн допомогою консультанта. При замовленні товару в інтернет-магазині кожному покупцеві надаються послуги персонального менеджера, який буде інформувати про хід виконання замовлення. Доставка діє для всіх регіонів України і виконується в оптимально короткі терміни.
Біла Церква • Вінниця • Дніпро • Житомир • Запоріжжя • Івано-Франківськ • Кам'янець-Подільський • Кам'янське • Київ • Краматорськ • Кременчук • Кривий Ріг • Кропивницький • Луцьк • Львів • Мукачево • Миколаїв • Нікополь • Одеса • Павлоград • Полтава • Рівне • Суми • Слов'янськ • Тернопіль • Ужгород • Харків • Херсон • Хмельницький • Черкаси • Чернігів • Чернівці та інші населені пункти країни.