image
Ви користуєтеся версією браузера, яка не підтримує багато сучасних технологій, через це частина сторінок відображається некоректно. Докладніше

Оператор call-centre (вхідна лінія) 

Запрошуємо до команди оператора кол-центру.

Наші очікування:

  • Комунікабельність;
  • Грамотна українська мова — обов’язкова умова (+ знання англійського алфавіту);
  • Досвід роботи з клієнтами (бажано кол-центр);
  • Досвічений користувач ПК, знання 1С надасть перевагу.

Основні функції:

  • Прийом телефонних дзвінків;
  • Оформлення замовлень в телефонному режимі;
  • Консультування клієнтів по продуктам та акціям компанії;
  • Внесення інформації в 1С.

Наша пропозиція:

  • Ринковий рівень доходу: ставка + бонуси;
  • Офіційне працевлаштування згідно КЗпП;
  • Спеціальна ціна на продукцію та сервіси компанії;
  • Матеріальна допомога;
  • Корпоративне навчання;
  • Можливість кар'єрного зросту;
  • Корпоративний транспорт від метро Видубичі та в зворотньому напрямку;
  • Кава, чай, корпоративний одяг;
  • Графік роботи: плаваюча 8-годинна п’ятиденка з Пн по Нд. Зміни: Пн-Сб 8−00 до 17−00, 9−00 до 18−00, 10−00 до 19−00, 12−00 до 21−00. Нд 9−00 до 18−00, 11−00 до 20−00. Вихідні плаваючі — 2 на тиждень.

Деталі мають значення!


Якщо Вас зацікавила дана вакансія, відправляйте своє резюме: [email protected] або телефонуйте +380 (50) 361-63-76 (Вадим)