Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
WVA номер: | 20960, 20961 |
Висота [мм]: | 52,9, 52.9 |
Гальмівна система: | Тільки в поєднанні зі сталевими гальмівними дисками, Чи не для карбон-керамічних гальмівних дисків |
Довжина [мм]: | 87 |
Популярні: | TRW COTEC |
Розташування: | Задній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 17 мм |
Ширина [мм]: | 87,0 |
датчик зносу: | Без датчика зносу, Чи не підготовлено для датчика зносу |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Висота [мм]: | 52,9, 52.9 |
Довжина [мм]: | 87 |
Розташування: | Задній міст |
Розташування в авто: | Задній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 17 мм |
Ширина [мм]: | 87 |
датчик зносу: | Без датчика зносу, Чи не підготовлено для датчика зносу |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
WVA номер: | 20961, 20961, 23554, 23554, 7234d340, 7335d340, 7773d894 |
Висота [мм]: | 53 |
Гальмівна система: | Lucas, Trw / lucas |
Розташування: | Задній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 17,2, 17.2 мм |
Ширина [мм]: | 87 |
датчик зносу: | Без датчика зносу |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
WVA номер: | 20960, Pca026305 |
Вага [кг]: | 0.856 |
Висота [мм]: | 52,9, 52.9 |
Гальмівна система: | Girling |
Довжина [мм]: | 87 |
Розташування: | Задній міст |
Розташування в авто: | Задній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 17 мм |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
WVA номер: | 20960, 5sp634 |
Висота [мм]: | 52,9, 52.9 |
Гальмівна система: | Trw |
Розташування: | Задній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 17 мм |
Ширина [мм]: | 87 |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
WVA номер: | 24320, 24321, 24322, 24327 |
Висота [мм]: | 41,00 |
Розташування: | Задній міст |
Товщина [мм]: | 15 |
Ширина [мм]: | 93,00 |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
WVA номер: | 23584 |
Висота [мм]: | 55,00 |
Розташування: | Передній міст |
Товщина [мм]: | 16 |
Ширина [мм]: | 144,90 |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
WVA номер: | 23587, 23588, 23589 |
Висота 1 [мм]: | 71.4 |
Висота [мм]: | 66 |
Гальмівна система: | Тільки в поєднанні зі сталевими гальмівними дисками, Чи не для карбон-керамічних гальмівних дисків |
Довжина [мм]: | 155.2 |
Кількість датчиків зносу: | 1 |
Популярні: | TRW COTEC |
Розташування: | Передній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Тип датчика зносу: | електричний |
Товщина [мм]: | 20.3 мм |
датчик зносу: | З датчиком зносу, вкл. датчик зносу |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
WVA номер: | 23723, 23723, 23724, 23724, 7947d1044 |
Висота 1 [мм]: | 62, 62.4 |
Гальмівна система: | Teves |
Розташування: | Передній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 18,2, 18.2 мм |
датчик зносу: | Без датчика зносу |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
WVA номер: | 24934, 24935, 24936 |
Висота [мм]: | 41,20 |
Розташування: | Задній міст |
Товщина [мм]: | 15 |
Ширина [мм]: | 99,80 |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
WVA номер: | 23584, 7741d866 |
Висота [мм]: | 55 |
Гальмівна система: | Akebono |
Кількість датчиків зносу: | 2 |
Розташування: | Передній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 16, 16 мм |
Ширина [мм]: | 145, 145,1, 145.1 |
датчик зносу: | З акустичним індикатором зносу, З датчиком зносу, з акустичною системою попередження про знос |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
WVA номер: | 24317, 24318, 24319 |
Висота [мм]: | 56,10 |
Розташування: | Передній міст |
Товщина [мм]: | 17 |
Ширина [мм]: | 129,70 |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
WVA номер: | 23865, 23865, 23866, 23867, 23866, 23867, 7830d929, 7880d929 |
Висота [мм]: | 56,8, 56.8, 57 |
Гальмівна система: | Tokico |
Кількість датчиків зносу: | 2 |
Розташування: | Передній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 16,4, 16.4 мм |
Ширина [мм]: | 137, 137,1, 137.1 |
датчик зносу: | З акустичним індикатором зносу, З датчиком зносу, з акустичною системою попередження про знос |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
WVA номер: | 20961, 23554 |
Висота [мм]: | 53, 53.1 |
Гальмівна система: | Lucas/girling |
Розташування: | Задній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 17 мм |
Ширина [мм]: | 87, 87.2 |
датчик зносу: | Без датчика зносу, З датчиком зносу, Підготовлено для датчика зносу колодок |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
WVA номер: | 23130, 23130, 23131, 23131, 7635d768, 7709d768 |
Висота [мм]: | 54,6, 54.6, 55 |
Гальмівна система: | Teves |
Розташування: | Передній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 19,7, 19.7 мм |
Ширина [мм]: | 146 |
датчик зносу: | Без датчика зносу |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
WVA номер: | 23543, 23544, 23545 |
Висота [мм]: | 40,80 |
Розташування: | Задній міст |
Товщина [мм]: | 15 |
Ширина [мм]: | 98,60 |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
WVA номер: | 24501, 24502, 24503 |
Висота [мм]: | 61,00 |
Розташування: | Передній міст |
Товщина [мм]: | 16 |
Ширина [мм]: | 138,00 |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
WVA номер: | 23973 |
Висота [мм]: | 52,5, 52.5 |
Довжина [мм]: | 116.4 |
Популярні: | TRW COTEC |
Розташування: | Передній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 17.3 мм |
Ширина [мм]: | 116,4 |
датчик зносу: | Без датчика зносу, Чи не підготовлено для датчика зносу |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
WVA номер: | 24014, 24015 |
Висота 1 [мм]: | 35.7 |
Висота [мм]: | 35,70, 40,00 |
Розташування: | Задній міст |
Товщина [мм]: | 15,3 |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
WVA номер: | 23871, 23871, 23872, 24088, 23872, 24088, 24453, 7784d905, 8405d1288 |
Висота [мм]: | 36,5, 36.5, 37 |
Гальмівна система: | Akebono |
Кількість датчиків зносу: | 1 |
Розташування: | Задній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 13,8, 13.8 мм |
Ширина [мм]: | 105, 105,4, 105.4 |
датчик зносу: | З акустичним індикатором зносу, З датчиком зносу, з акустичною системою попередження про знос |
Ціни на гальмівні колодки варіюються від 63 грн. до 1127030 грн.
Купівля якісних запчастин для регулярного обслуговування авто - важлива частина експлуатації транспортного засобу. Зокрема це стосується одного з головних вузлів, що забезпечує безпеку руху - гальмівної системи автомобіля, деталі якої вимагають обов'язкової заміни після певного пробігу. Основні елементи системи, найбільш схильні до зносу - це гальмівні диски і колодки, які працюють в агресивних умовах і при серйозному щоденному навантаженні. Колодки змінюються по пробігу, визначеному технічним регламентом автовиробника, але частіше за все заміна проводиться при виявленні критичного зносу. В сучасних марках авто, в конструктивну частину гальмівного механізму вмонтований датчик зносу, який сигналізує про необхідність відвідування СТО та проведення заміни.
Майбутня заміна зношених елементів гальмівної системи породжує відразу кілька, далеко не пустопорожніх для автовласників питань - які гальмівні колодки краще вибрати, щоб співвідношення вартості і якості було на одному рівні? За якими критеріями оцінювати надійність і експлуатаційні властивості гальмівних колодок? І не менш злободенне питання - де купити якісні комплектуючі системи гальмування, які довго прослужать, але за привабливою ціною і з доставкою? Інтернет-магазин пропонує просте і швидке вирішення завдання пошуку якісних запасних деталей для технічного обслуговування ТЗ. У нас кожен автовласник може підібрати і купити гальмівні колодки, виробництвом яких займаються широко відомі на ринку фірми автозапчастин. В спектрі асортименту пропонується великий вибір гальмівних дисків і колодок оригінального і альтернативного виробництва, які представлені в електронному каталозі окремо для кожної марки автомобіля:
В асортименті пропонується спектр оригінальних гальмівних колодок і їх аналогів від відомих фірм-виробників, якість продукції яких не викликає сумніву. Весь асортимент деталей представлений за демократичною ціною, підкріпленою гарантіями якості на всі автотовари.
Якісні колодки повинні забезпечувати ефективне гальмування, захищати від пошкоджень і деформації гальмівний диск / барабан, і бути повністю сумісними з іншими конструктивними елементами системи. Тому при виборі колодок важливо враховувати марку / модель автомобіля, знати артикул гальмівних колодок, основні робочі параметри компонентів, включаючи вісь установки. З огляду на те, що на легкових авто, найчастіше передній гальмівний механізм - дисковий, а задній барабанний, слід вибирати окремо і гальмівні колодки барабана, і колодки для дискового механізму. Внаслідок цього розрізняється два основних види гальмівних колодок по осі установки:
В середньому, задні гальмівні колодки змінюються в два рази рідше, ніж передні, тому що все навантаження лягає саме на передні гальма, забезпечуючи велику силу тертя для уповільнення ТЗ. В спектр негативних чинників, що знижують ресурс дискових гальм, можна включити і зовнішню систему гальм, що піддається впливу агресивних атмосферних чинників.
В незалежності від осі установки, принцип дії і пристрій гальмівних колодок має стандартні значення. Різниться тільки форма, матеріал виготовлення каркаса (підкладки) і фрикційної накладки. Композитний матеріал виготовлення фрикційних накладок має складний склад, який кожен виробник тримає в секреті. Але в більшості своїй, вони виробляються з мінеральних і органічних речовин, з додаванням стружки м'яких металів та інших добавок. Колодки класифікуються не тільки за типом гальмівного механізму, а й діляться на кілька окремих видів, що розрізняються за матеріалом виготовлення:
Саме керамічні гальмівні колодки, ціна яких вища за інші типи елементів, забезпечують найкращі показники гальмування. Безсумнівно, їх вартість висока, але при установці керамічних колодок до мінімуму знижується знос гальмівних дисків, збільшується сила гальмування і зростає загальний робочий ресурс системи. При цьому підбиратися повинен не тільки матеріал виготовлення - основний критерій вибору кращих гальмівних колодок повинен бути оснований на робочих параметрах.
Основний параметр гальмівних колодок, що визначає ефективність гальмування - це робоча температура, показники якої залежать від матеріалу виготовлення запчастини. Для середньостатистичних легкових автомобілів робоча температура варіюється від 300 до 350 градусів. Для спортивних авто та іномарок преміум-сегмента з високими швидкісними показниками цей параметр збільшений і знаходиться в межах від 800 ° до 900 ° за Цельсієм. Рекомендація: Останній тип колодок почне виконувати свої основні функції тільки після прогріву до температури в 100-200 ° С, що означає, що встановлювати такі деталі не має сенсу при спокійній манері керування та експлуатації авто в міському режимі. Це недоцільно - такі гальмівні колодки за відгуками автовласників не дають будь-яких додаткових переваг перед іншими авто, не будуть в повній мірі виконувати покладені на них завдання, і в повністю справному стані будуть видавати сторонні скрипи. На додаток, коефіцієнт тертя таких гальмівних колодок буде нижче при міській експлуатації - до 0,2 при робочій температурі до 150°С, що не розкриває повністю робочий потенціал елемента. Значення коефіцієнта тертя зростає тільки при роботі на високих швидкостях і піднімається до показника в 0,5, забезпечуючи повноцінну роботу компонента. Стабільний коефіцієнт тертя - ще одна робоча характеристика колодок, безпосередньо впливає на ефективність гальмування. Оптимальний показник коефіцієнта тертя, яким володіють стандартні колодки - від 0,3 до 0,5. Зокрема для звичайних легкових авто виготовляються колодки з показником тертя 0,2 - 0,35, що цілком достатньо для впевненого гальмування і загальної ефективності роботи гальмівної системи.
Крім технічних характеристик, весь спектр задніх і передніх гальмівних колодок ділиться на категорії якості - оригінал, компоненти ринку aftermarket і аналоги, які найчастіше йдуть на експорт. Як правильно орієнтуватися у великій різноманітності оригінальної продукції, автозапчастин ринку aftermarket і аналогів - ще один нагальне питання автовласника.
Увага! При виборі задніх і передніх гальмівних колодок не можна економити. Ресурс якісних колодок становить не менше 20 - 25 тис. км пробігу, і може варіюватися в більшу або меншу сторону, але тільки не за рахунок якості матеріалу виготовлення і технологій виробництва, а за рахунок манери керування і умов експлуатації. При використанні автомобіля в міському режимі, ресурс навіть оригінального виробу знижується майже в півтора рази. Інтернет-магазин пропонує гальмівні колодки за ціною, яка варіюється в широкому діапазоні, як для оригінальної, так і для альтернативної продукції. Широкий вибір вартості колодок і бренду виробника дозволяє підібрати відповідну пропозицію серед наявних деталей. В спектрі асортименту представлені кращі виробники. Серед них: Lucas, NIBK, Bosch, STS, які пропонують універсальні компоненти для міських авто, і бренди ATE, Brembo, Ferodo, що випускають високоякісні колодки для спортивних автомобілів. Весь асортимент розосереджений по марках / моделях авто і представлений, як в каталозі оригінальних запчастин, так і у великій базі деталей-замінників для конкретної моделі і модифікації ТЗ. На додаток до зручної системи пошуку, широкого асортименту, демократичних цін і безпечної оплати, інтернет-магазин пропонує доставку по всій території України.
Задні гальмівні колодки на Део ЛаносПередні гальмівні колодки на Део ЛаносЗадні гальмівні колодки на Шевроле Авео Т250Задні гальмівні колодки на Опель Астра GПередні гальмівні колодки на Опель Астра GЗадні гальмівні колодки на Шкода Октавія ТурПередні гальмівні колодки на Шкода Октавія ТурЗадні гальмівні колодки на Фольксваген Гольф 4Передні гальмівні колодки на Фольксваген Гольф 4Задні гальмівні колодки на Опель Астра HПередні гальмівні колодки на Опель Вектра АЗадні гальмівні колодки на Рено Кенго 2Задні гальмівні колодки на Форд Фокус 2Передні гальмівні колодки на Форд Фокус 3Задні гальмівні колодки на Форд ТранзитПередні гальмівні колодки на Опель Зафіра БЗадні гальмівні колодки на Рено Меган 3Передні гальмівні колодки на Рено Сценик 2Задні гальмівні колодки на Рено Сценик 2Задні гальмівні колодки на Шкода Октавія А5
• Вінниця • Дніпро • Житомир • Запоріжжя • Івано-Франківськ • Київ • Кременчук • Кривий Ріг • Кропивницький • Луцьк • Львів • Миколаїв • Одеса • Полтава • Суми • Тернопіль • Харків • Хмельницький • Черкаси • Чернігів • Чернівці