Вага [г]: | 103, 250 |
Довжина кабелю [мм]: | 750 |
Розмір різьблення: | M18x1,5 |
Тип датчика: | універсальний |
Тип кріплення: | різьбове |
кількість з'єднань: | 4 |
Інтервал заміни, км: | 160000 |
Комплектація: | без штекера |
Тип датчика: | універсальний |
кількість з'єднань: | 4 |
кількість проводів: | 4 |
Інтервал заміни, км: | 160000 |
Комплектація: | без штекера |
Тип датчика: | універсальний |
кількість з'єднань: | 4 |
кількість проводів: | 4 |
кількість проводів: | 4 |
Вага [г]: | 103, 250 |
Довжина кабелю [мм]: | 750 |
Розмір різьблення: | M18x1,5 |
Тип датчика: | універсальний |
Тип кріплення: | різьбове |
кількість з'єднань: | 4 |
Тип датчика: | універсальний |
Вага [г]: | 103, 250 |
Довжина кабелю [мм]: | 510 |
Розмір різьблення: | M18x1,5 |
Розташування в авто: | Перед і після лівого каталізатора |
Тип датчика: | Штатний (з роз'ємом) |
Тип кріплення: | різьбове |
кількість з'єднань: | 4 |
Вага [г]: | 100, 250 |
Довжина кабелю [мм]: | 510 |
Розмір різьблення: | M18x1,5 |
Розташування в авто: | Перед і після правого каталізатора |
Тип датчика: | Штатний (з роз'ємом) |
Тип кріплення: | різьбове |
кількість з'єднань: | 4 |
Вага [г]: | 100, 250 |
Довжина кабелю [мм]: | 750 |
Розмір різьблення: | M18x1,5 |
Розташування в авто: | Перед і після каталізатора |
Тип датчика: | універсальний |
Тип кріплення: | різьбове |
кількість з'єднань: | 4 |
Тип датчика: | Штатний (з роз'ємом) |
Тип датчика: | універсальний |
Тип датчика: | Штатний (з роз'ємом) |
Вага [г]: | 100, 250 |
Довжина кабелю [мм]: | 430 |
Розмір різьблення: | M18x1,5 |
Тип датчика: | Штатний (з роз'ємом) |
Тип кріплення: | різьбове |
кількість з'єднань: | 4 |
Тип датчика: | Штатний (з роз'ємом) |
Вага [г]: | 250, 94 |
Довжина кабелю [мм]: | 360 |
Розмір різьблення: | M18x1,5 |
Розташування в авто: | Перед і після лівого каталізатора |
Тип датчика: | Штатний (з роз'ємом) |
Тип кріплення: | різьбове |
кількість з'єднань: | 4 |
Тип датчика: | Штатний (з роз'ємом) |
Тип датчика: | Штатний (з роз'ємом) |
Тип датчика: | універсальний |
Вага [г]: | 130, 250 |
Довжина кабелю [мм]: | 340 |
Розмір різьблення: | Flange 44 |
Тип датчика: | Штатний (з роз'ємом) |
Тип кріплення: | фланцеве |
кількість з'єднань: | 4 |
Розташування в авто: | перед каталізатором |
кількість проводів: | 4 |
Сьогодні автовиробники змагаються між собою не лише за безпеку водія та пасажирів свого автомобіля, а й за те, щоб завдавати якнайменше шкоди навколишньому середовищу. Періодично Євросоюз запроваджує нові стандарти, що регулюють вміст шкідливих речовин у вихлопних газах. З кожним роком ці вимоги стають дедалі жорсткішими.
Починаючи з 2015 року у країнах Європейського союзу було запроваджено екологічний стандарт Євро-6. Це означає, що викиди вуглекислого газу новими автомобілями не повинні перевищувати 130 г на кілометр шляху. Щоб максимально очистити вихлопні гази від шкідливих речовин і домішок, виробники автомобілів використовують різні технічні нововведення. Одним із них є каталітичний нейтралізатор. Він встановлюється у випускній системі та призначений для очищення вихлопу від шкідливих домішок.
Особливість цього пристрою полягає в тому, що коректно і ефективно він може працювати тільки при контролі паливно-повітряної суміші, який здійснюється за допомогою кисневого датчика або, як його ще називають – лямбда-зонда. Датчик встановлюється у випускному колекторі та вимірює вміст залишкового кисню у відпрацьованих газах, які є результатом згоряння паливоповітряної суміші у циліндрах двигуна.
Термін служби лямбда-зонда залежить від умов експлуатації автомобіля. У середньому, його ресурс становить від 40 тис. до 80 тис. км. Збільшення витрати палива, сторонній запах з вихлопної труби, загоряння лампочки «Чек» на панелі приладів можуть свідчити про вихід з ладу датчика і необхідність його заміни. Великий вибір кисневих датчиків представлено в інтернет-магазині EXIST. UA.
Відносно висока вартість датчиків обумовлена тим, що в їхньому виробництві використовуються такі дорогоцінні метали, як платина, яку використовують для покриття наконечника. Також у процесі виробництва датчиків використовується цирконій, робоча температура якого сягає 1000°С.
На автомобілі, що зійшли з конвеєра до 2005 року, діяв екологічний стандарт Євро-3, який згодом замінили на Євро-4.
Купити лямбда-зонд, а також інші датчики для Toyota Avensis (Тойота Авенсіс) 2003-2004 року випуску за доступною ціною пропонує наш інтернет-магазин. На сайті представлені тільки оригінальні запчастини та якісні аналоги відомих торгових марок. Підібрати виріб пропонується за його каталожним номером або VIN-кодом автомобіля. Ціна товарів в інтернет-магазині – оптимальна. Доставка замовлень здійснюється по всій Україні. У разі виявлення дефектів ми гарантуємо заміну товару або повернення коштів у максимально стислий термін.
Ось поетапна інструкція, як це зробити:
Замовляючи товар з категорії "Лямбда" на Toyota Avensis, дотримуйтесь інструкцій EXIST.UA і будьте уважні при заповненні даних.
Ми пропонуємо кілька способів отримання замовлення:
Вибір товарів на EXIST.UA — це просто та зручно. Ми цінуємо ваш час і прагнемо забезпечити вас якісними запчастинами та автомобільними продуктами. Спробуйте самі!
Біла Церква • Вінниця • Дніпро • Житомир • Запоріжжя • Івано-Франківськ • Кам'янець-Подільський • Кам'янське • Київ • Краматорськ • Кременчук • Кривий Ріг • Кропивницький • Луцьк • Львів • Мукачево • Миколаїв • Нікополь • Одеса • Павлоград • Полтава • Рівне • Суми • Слов'янськ • Тернопіль • Ужгород • Харків • Херсон • Хмельницький • Черкаси • Чернігів • Чернівці та інші населені пункти країни.