WVA номер: | 23234, 23235, 23236 |
Висота [мм]: | 51,40 |
Розташування: | Передній міст |
Товщина [мм]: | 17 |
Ширина [мм]: | 143,00 |
Висота [мм]: | 56,30 |
Розташування: | Передній міст |
Товщина [мм]: | 17 |
Ширина [мм]: | 144,00 |
WVA номер: | 24744, 24745, 24746 |
Висота [мм]: | 38,80 |
Розташування: | Задній міст |
Товщина [мм]: | 14 |
Ширина [мм]: | 121,00 |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
WVA номер: | 24062, 24063, 24064 |
Висота [мм]: | 51,40 |
Розташування: | Передній міст |
Товщина [мм]: | 17 |
Ширина [мм]: | 143,00 |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Розташування: | Задній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Розташування: | Передній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Висота [мм]: | 37,2, 37.2 |
Довжина [мм]: | 121 |
Розташування: | Задній міст |
Розташування в авто: | Задній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 14.8 мм |
Ширина [мм]: | 121 |
датчик зносу: | Без датчика зносу, Чи не підготовлено для датчика зносу |
WVA номер: | 23994 |
Висота [мм]: | 37,20 |
Розташування: | Задній міст |
Товщина [мм]: | 14 |
Ширина [мм]: | 121,00 |
Розташування: | Передній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Вага [кг]: | 1.41 |
Довжина [мм]: | 143 |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | Передній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина 1 [мм]: | 17 |
Товщина [мм]: | 17 мм |
Ширина [мм]: | 51, 51.4 |
датчик зносу: | З датчиком зносу, з акустичною системою попередження про знос |
WVA номер: | 23234, 23235, 23236, Mbp0296 |
Висота [мм]: | 51,4, 51.4 |
Гальмівна система: | Akebono |
Кількість датчиків зносу: | 2 |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | Передній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 16.9 мм |
Ширина [мм]: | 143,2, 143.2 |
датчик зносу: | З датчиком зносу, з акустичною системою попередження про знос |
WVA номер: | 23234, 7667d797; 7668d797, Bp243, E1 90r-01582/040 |
Висота [мм]: | 51,8, 51.8 |
Матеріал виготовлення: | Low-metallic |
Розташування: | Передній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 17.1 мм |
Ширина [мм]: | 143 |
датчик зносу: | з акустичною системою попередження про знос |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Розташування: | Передній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Висота [мм]: | 38,8, 38.8 |
Довжина [мм]: | 121 |
Розташування: | Задній міст |
Розташування в авто: | Задній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 14.8 мм |
Ширина [мм]: | 121 |
Висота [мм]: | 56,5, 56.5 |
Гальмівна система: | Sumitomo |
Кількість датчиків зносу: | 2 |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | Передній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 17 мм |
Ширина [мм]: | 144 |
Гальмівні дискові колодки на Chevrolet Epica складаються з міцної пластини, виконаної з твердого металу. Зверху неї знаходиться фрикційна пластина з абразивного матеріалу. Швидкість її зношування визначає термін служби деталі.
Фрикційні накладки колодок виготовляються із різних комбінацій речовин. Склад визначає рекомендовані умови експлуатації. Для їзди на великих швидкостях найчастіше використовують вироби типу лоу-металік. Їхню основу складають органічні компоненти, які розбавляються міддю, сталлю, іншим металом. Зміст металевих елементів складаю 30 %.
Якщо водій віддає перевагу помірному, плавному стилю їзди, то йому підходять колодки семи-металік. 30-35% фрикційної накладки складається з графіту, інших в'язких речовин, частка, що залишилася, припадає на метал. Також є керамічні колодки для авто. Вони поєднують переваги інших типів, але й вартість у подібних виробів відповідна.
Гальмівні дискові колодки на Шевроле Епіка використовуються в середньому 20-30 тис. км. пробігу. Точний ресурс залежить від манери керування, якості та типу комплектуючих. Основною складовою заміни виступає природне зношування. Серед інших причин:
На необхідність діагностики стану колодок вказує вібрація, сторонні звуки, збільшення гальмівного шляху, зниження рівня гальмівної рідини.
Для оцінки стану достатньо провести візуальну діагностику. На поверхні деталей не повинно бути подряпин, сколів та тріщин. Рівень зносу колодок зазвичай визначають за індикатором зносу. Якщо він відсутній, необхідно замірити товщину. Вона не повинна бути меншою за 5 міліметрів.
Гальмівні колодки на Шевроле Епіка замінюють парами однієї осі. У нашому магазині можна придбати повний комплект. Заміна не потребує особливих навичок. Вона під силу будь-якому водієві. Якщо немає впевненості у власних навичках, необхідно звернутися до станції технічного обслуговування.
Онлайн-магазин Exist пропонує придбати гальмівні колодки відомих брендів за однією з найкращих цін в Україні. Магазин приймає замовлення з Києва, Одеси, Полтави, Тернополя, Вінниці та ще понад 1000 населених пунктів. Доставка здійснюється у відділення Нової Пошти, поштомати. Також забрати товар можна в офісах продажу. У каталозі представлені запчастини та їх аналоги. Обрати оптимальний варіант під бюджет, манеру водіння не складе труднощів.
Ось поетапна інструкція, як це зробити:
Замовляючи товар з категорії "Гальмівні колодки дискові" на Chevrolet Epica, дотримуйтесь інструкцій EXIST.UA і будьте уважні при заповненні даних.
Ми пропонуємо кілька способів отримання замовлення:
Вибір товарів на EXIST.UA — це просто та зручно. Ми цінуємо ваш час і прагнемо забезпечити вас якісними запчастинами та автомобільними продуктами. Спробуйте самі!
Біла Церква • Вінниця • Дніпро • Житомир • Запоріжжя • Івано-Франківськ • Кам'янець-Подільський • Кам'янське • Київ • Краматорськ • Кременчук • Кривий Ріг • Кропивницький • Луцьк • Львів • Мукачево • Миколаїв • Нікополь • Одеса • Павлоград • Полтава • Рівне • Суми • Слов'янськ • Тернопіль • Ужгород • Харків • Херсон • Хмельницький • Черкаси • Чернігів • Чернівці та інші населені пункти країни.