Насоси паливні на Peugeot
Паливний насос є основою паливної системи, завдяки якій паливо передається на форсунки або карбюратор. У паливних насосів буває різний привід, вони можуть бути механічними або електричними. Паливний насос на Пежо 206 + повинен бути продуктивним, щоб подавати паливо під потрібним тиском, деталі в ньому мають бути чітко підігнаними, щоб не було зайвих вібрацій і тертя, механізм повинен справлятися з високими температурами. До того ж, пристрій повинен мати міцний корпус, який витримає високий тиск.
Паливний насос відрізняється невеликим розміром, при цьому у нього досить складна конструкція. При цьому термін його експлуатації - досить тривалий. Якщо за ним доглядати - він прослужить довго. Сучасні паливні насоси не ремонтують, так як корпус у них - нерозбірними. Через його конструкції зламану деталь можна тільки замінити. В такому випадку краще зупинитися на якісної моделі від відомого виробника, щоб потім їздити без проблем.
Як влаштований паливний насос?
У пристроїв для подачі палива буває два типи приводів, тому вони поділяються на електричні і механічні. Перші використовуються і для бензинових, і для дизельних двигунів. Другі підходять для карбюраторних двигунів, а також в якості насосів підкачування для дизелів.
Місце розташування механічного пристрою для палива - на двигуні, для того, щоб він рухався, використовується спеціальний ексцентрик. Його конструкція складається з:
- корпусу;
- штовхача;
- діафрагми;
- поворотній пружини;
- штока;
- фільтра;
- клапанів;
- ексцентрика.
У задньопривідних моделях автомобілів ексцентрик розташований на валу приводу насоса для оливи, а в передньопривідних - на розподілвалі двигуна. Паливо в такому пристрої переміщається завдяки руху діафрагми. Електронасоси можуть бути вакуумними, роликовими, шестерними, відцентровими і плунжерними. Такі пристрої встановлюються на двигуни, які мають розподілений і безпосереднє уприскування. Для того, щоб вони працювали, потрібно енергія від генератора або акумулятора. Найбільше схожості з механічними моделями мають вакуумні електронасоси, в яких замість ексцентрика задіяний електропривод.
Вважається, що погружний бензонасос може прослужити 200 тис. км. Але такі дані підходять тільки для ідеальних умов. Згодом відбувається знос техніки навіть в ідеальних умовах.
Причини поломок паливного насоса
Такі агрегати з часом приходять в непридатність, так як вони працюють постійно. Але є кілька причин, через які пристрій ламається швидше:
- бруд. У паливну систему можуть потрапляти домішки, пил і іржа. Щоб позбутися від великих часток, перед насосом встановлюється фільтр грубої очистки у вигляді нейлонової або металевої сітки з дрібними осередками. Такий фільтр можна знімати і мити, при цьому його експлуатаційні якості не втрачаються;
- вода. Присадки з палива або конденсат з бака можуть привести до появи іржі на корпусі і механізмі;
- перегрів. Погружний електричний насос повинен постійно охолоджуватися в бензобаку. Досить короткого перегріву для того, щоб пристрій вийшов з ладу, адже при цьому відбувається підвищення тертя і прискорення зносу. Тому важливо контролювати рівень палива, щоб бак пустим не був.
Якісні насоси для палива пропонує інтернет-магазин EXIST, де можна підібрати підходящу модель і отримати професійну консультацію. Замовлення оформляється протягом однієї хвилини, доставка здійснюється в усі міста України.