кількість ребер: | 6 |
для виробника рульового управління: | SAGINAW |
кількість ребер: | 6 |
кількість ребер: | 6 |
Південнокорейський автомобіль Chevrolet Lacetti відноситься до авто компактного класу. Транспортний засіб випускається з 2002 року по теперішній час. Збірка здійснюється на заводах України, Росії, Кореї, Казахстану, Колумбії, Індії, Китаю, В'єтнаму, Таїланду та Венесуели. На вітчизняних дорогах можна зустріти моделі з кузовом седан, хетчбек і універсал. Важливу роль в конструкції Шевроле Лачетті грає гідравлічний підсилювач керма, який полегшує управління рухом автомобіля і забезпечує його стійкість в межах заданої траєкторії.
Конструкція ГПК виконана таким чином, що навіть при відмові підсилювача, кермовий механізм продовжує працювати, але при цьому потрібно докладати більше зусилля для підтримки стійкості авто в момент повороту керма. Механізм підсилювача керма може бути електричного і гідравлічного характеру. Гідропідсилювач - це замкнута система, що складається з декількох компонентів: насос, регулятор тиску, бачок для гідравлічної рідини, золотник, гідроциліндр. ЕПК включає електричні двигун і блок управління, а також датчики.
Вітчизняний ринок пропонує великий асортимент запчастин на будь-який запит. Вибираючи дешеві сигарети без офіційної гарантії виробника, завжди існує ризик нарватися на підробку, яка виконана з низькосортних матеріалів з порушенням технології виробництва. Такі механізми мають невеликий експлуатаційний ресурс і здатні завдати шкоди більш дорогим вузлів, які працюють з ними в одній зв'язці. У порівнянні з ГПК, електричний підсилювач більш простий в обслуговуванні, але менш потужний і перегрівається при підвищених навантаженнях.
Несправність гідропідсилювача керма можна визначити за певними ознаками:
Також варто контролювати робочий стан насоса, відстежуючи кількість гідрорідини в системі, силу натягу приводного ременя і герметичність в області з'єднань.
Причин виходу з ладу ГПК може бути кілька: наявність в системі сторонніх домішок або забрудненої робочої рідини, дефіцит гідравлічної рідини, завоздушеної системи, перегрів насоса, тривале (понад 5-ти секунд) утримання кермового колеса в крайніх положеннях, неправильна установка, знос підшипників, ременя.
Щоб продовжити термін служби рульового механізму, необхідно стежити за станом оливи, пильовика і забезпечувати регулярний догляд за шлангами високого / низького тиску.
Сьогодні купити насос або інший конструктивний елемент для гідропідсилювача керма (ГПК) Шевроле Лачетті, оснащеного двигуном об'ємом 1.4, 1.6, 1.8 або 2 літри, з вигідним співвідношенням "ціна - якість" можна в віддаленому режимі, через наш інтернет-магазин, переглянувши позиції електронного каталогу. Всім клієнтам надається цілодобовий вільний доступ до величезного асортименту оригінальних / аналогових автозапчастин, видаткових матеріалів, покришок і аудіо / відео техніки. Ми пропонуємо виключно сертифікований товар. При виборі потрібної продукції можна скористатися консультацією менеджера і замовити оперативну доставку до найближчого відділення компанії-перевізника.
Біла Церква • Вінниця • Дніпро • Житомир • Запоріжжя • Івано-Франківськ • Кам'янець-Подільський • Кам'янське • Київ • Краматорськ • Кременчук • Кривий Ріг • Кропивницький • Луцьк • Львів • Мукачево • Миколаїв • Нікополь • Одеса • Павлоград • Полтава • Рівне • Суми • Слов'янськ • Тернопіль • Ужгород • Харків • Херсон • Хмельницький • Черкаси • Чернігів • Чернівці та інші населені пункти країни.