Довжина 1 [мм]: | 40, 43 |
Довжина 2 [мм]: | 19, 20,00 |
Довжина 3 [мм]: | 61.5 |
Напруга [В]: | 12 |
ремінний шків: | З ремінних шкивом |
ток зарядки від генератора (А): | 60, 60 а |
Відстань між отворами кріплення [мм]: | 60 |
Діаметр отвору [мм]: | 12.2 |
Діаметр точок кріплення [мм]: | 81 |
Діаметр шківа [мм]: | 80 |
Кріпильний кут [град.]: | 5 |
Напруга [В]: | 14 |
Напрямок обертання: | За годинниковою стрілкою |
відстань від пасових шківів до генератора [мм]: | 45 пропорція компонентів суміші, 45,0 |
кількість ребер: | 1 |
ремінний шків: | З ремінних шкивом |
ток зарядки від генератора (А): | 60, 60 а |
Довжина 1 [мм]: | 90 |
Довжина 2 [мм]: | 56,00, 56.2 |
Напруга [В]: | 12 |
ремінний шків: | З ремінних шкивом |
ток зарядки від генератора (А): | 80, 80 а |
Відстань між отворами кріплення [мм]: | 60 |
Діаметр отвору [мм]: | 12.2 |
Діаметр точок кріплення [мм]: | 81 |
Діаметр шківа [мм]: | 80 |
Кріпильний кут [град.]: | 5 |
Напруга [В]: | 14 |
Напрямок обертання: | За годинниковою стрілкою |
відстань від пасових шківів до генератора [мм]: | 45 пропорція компонентів суміші, 45,0 |
кількість ребер: | 1 |
ремінний шків: | З ремінних шкивом |
ток зарядки від генератора (А): | 60, 60 а |
Ідентифікаційний номер виконання штекерного роз'єму: | PL_NA |
Діаметр [мм]: | 80 |
Діаметр шківа [мм]: | 80 |
Напруга [В]: | 14 |
Напрямок обертання: | За годинниковою стрілкою |
кількість канавок: | 1 |
модель генератора: | Викл. вакуумний насос |
ремінний шків: | З ремінних шкивом |
ток зарядки від генератора (А): | 55, 55 а |
Ідентифікаційний номер виконання штекерного роз'єму: | 0227 |
Довжина 1 [мм]: | 45 |
Довжина 2 [мм]: | 45 |
Довжина 3 [мм]: | 61 |
Діаметр отвору 1 [мм]: | 12 |
Діаметр шківа [мм]: | 63 |
Модель бортової мережі: | Для транспортного засобу з 12в бортовий мережею |
Напруга [В]: | 12 |
Товщина 1 [мм]: | 19 |
клема: | M6 |
кількість ребер: | 1 |
ток зарядки від генератора (А): | 55, 55 а |
Модель бортової мережі: | Для транспортного засобу з 12в бортовий мережею |
Напруга [В]: | 12 |
ток зарядки від генератора (А): | 80, 80 а |
Вага [кг]: | 5.33 |
Діаметр шківа [мм]: | 72 |
З'єднання / клема: | З приєднанням для тахометра |
Напруга [В]: | 14 |
Напрямок обертання: | За годинниковою стрілкою |
Положення / градуси: | L/R, L/R 0 |
Тип кріплення: | Подвійне кріплення через вушка |
додаткова інформація: | З вбудованим регулятором |
кількість ребер: | 1 |
ремінний шків: | З ремінних шкивом, з кліноременниз кліноременним шкивом ребернимє шкіф ребёрним |
ток зарядки від генератора (А): | 55, 55 а |
Для артикулу або оригінального номера: | 210257 |
Напруга [В]: | 14 |
ток зарядки від генератора (А): | 55 а |
Напруга [В]: | 14 |
ток зарядки від генератора (А): | 55, 55 а |
Діаметр [мм]: | 79.5 |
Напруга [В]: | 14 |
кількість канавок: | 1 |
ремінний шків: | З ремінних шкивом |
ток зарядки від генератора (А): | 55 а |
Діаметр отвору 1 [мм]: | 8 |
Діаметр шківа [мм]: | 54 |
Модель бортової мережі: | Для транспортного засобу з 12в бортовий мережею |
Напруга [В]: | 14 |
клема: | M6 B+ |
кількість ребер: | 6 |
ремінний шків: | З многоручейкового струмкових шківів |
ток зарядки від генератора (А): | 90 |
Діаметр шківа [мм]: | 80 |
Напруга [В]: | 12 |
Напрямок обертання: | За годинниковою стрілкою |
кількість ребер: | 1 |
ремінний шків: | Для шківа з клиновим ременем |
ток зарядки від генератора (А): | 55 |
Напруга [В]: | 12 |
ток зарядки від генератора (А): | 55, 55 а |
Генератор на ВАЗ 2108 — невід'ємна частина системи запалювання та електроживлення автомобіля. Цей компонент перетворює механічну енергію двигуна на електричну, необхідну для зарядки акумулятора та живлення різноманітних електричних систем. Генератор є електромеханічним пристроєм, який працює у синхронному режимі з двигуном. У його конструкції присутні ротор, статор та регулятор напруги. Для забезпечення надійності та довговічності вкрай важливо забезпечити правильну експлуатацію та своєчасну заміну даного пристрою.
Існує кілька основних ознак, при яких варто задуматися про заміну компонента:
Не варто затягувати з діагностикою та заміною цього важливого компонента.
Несвоєчасна заміна може призвести до серйозних проблем. На першому місці це може викликати поломку акумулятора через неправильну зарядку. До того ж нестабільне електроживлення може негативно позначитися на роботі інших електронних систем автомобіля. Тому, для підбору правильного генератора, рекомендується звертатися до перевірених постачальників автозапчастин, таких як Exist.ua.
На завершення, генератор на ВАЗ 2108, 2109 є критично важливим елементом для нормальної роботи вашого автомобіля. Не варто економити на його заміні та обслуговуванні. Існують всі підстави для покупки даної запчастини в перевіреному магазині, яким є Exist.ua. Запрошуємо вас відвідати наш магазин і зробити правильний вибір на користь якості та надійності.
Біла Церква • Вінниця • Дніпро • Житомир • Запоріжжя • Івано-Франківськ • Кам'янець-Подільський • Кам'янське • Київ • Краматорськ • Кременчук • Кривий Ріг • Кропивницький • Луцьк • Львів • Мукачево • Миколаїв • Нікополь • Одеса • Павлоград • Полтава • Рівне • Суми • Слов'янськ • Тернопіль • Ужгород • Харків • Херсон • Хмельницький • Черкаси • Чернігів • Чернівці та інші населені пункти країни.