ЛЕГКЕ ПОВЕРНЕННЯ
Це зручний сервіс, який дозволяє швидко та просто повернути отриманий товар, який не підійшов вам з певних причин.
Як скористатися послугою:
Послуга доступна тільки у мобільному додатку або бізнес-кабінеті
ВАЖЛИВО!
Покупець (клієнт) має погодити повернення з EXIST.UA - дізнатися умови та терміни повернення коштів.
Оплата за доставку на стороні Нової пошти:
отримання, то доставка за послугою "Легке повернення" - безкоштовна.
доплата за адресне обслуговування - 35 грн., а сама доставка - безкоштовна.
є платною. Тариф на повернення розраховується за звичайним тарифом на доставку вантажу в місто чи село.
Поширені запитання:
Чи може покупець (клієнт) отримати кошти за товар через Нову пошту?
У рамках послуги "Легке повернення" Нова пошта лише доставляє повернення. Усі фінансові питання потрібно обговорювати із продавцем.
Які обмеження діють при замовленні?
Покупець (клієнт) замовив декілька товарів у продавця. Скільки з них можна повернути?
У рамках послуги "Легке повернення" покупець (клієнт) може повернути частину товарів зі всієї посилки. Але попередньо покупцю (клієнту) необхідно обов'язково зв'язатися з продавцем та погодити повернення товарів.
Чи потрібно покупцю (клієнту) попереджати продавця про повернення товару?
Так, обов'язково. Покупцю (клієнту) потрібно звернутися до продавя та дізнатися про можливості та правила повернення товару, а також про умови та терміни повернення коштів клієнта.
Чи може покупець (клієнт) замовити послугу в контак-центрі чи відділенні Нової пошти?
Ні. Послуга "Легке повернення" є тільки у мобільному додатку або бізнес-кабінеті Нової пошти у накладній.