image
Ви користуєтеся версією браузера, яка не підтримує багато сучасних технологій, через це частина сторінок відображається некоректно. Докладніше

Легке повернення 

ЛЕГКЕ ПОВЕРНЕННЯ




Це зручний сервіс, який дозволяє швидко та просто повернути отриманий товар, який не підійшов вам з певних причин.







Як скористатися послугою:


Послуга доступна тільки у мобільному додатку або бізнес-кабінеті




ВАЖЛИВО!

Покупець (клієнт) має погодити повернення з EXIST.UA - дізнатися умови та терміни повернення коштів.




Оплата за доставку на стороні Нової пошти:


  • Якщо покупець (клієнт) повертає товар з категорії документи або посилки до 30 кг протягом 14 днів після 

отримання, то доставка за послугою "Легке повернення" - безкоштовна.


  • Якщо повернення з адреси покупця (клієнта) чи на адресу продавця - виклик кур'єра, то буде нарахована 

доплата за адресне обслуговування - 35 грн., а сама доставка - безкоштовна.


  • Якщо покупець (клієнт) повертає з категорії вантаж, то доставка за послугою "Легке повернення" 

є платною. Тариф на повернення розраховується за звичайним тарифом на доставку вантажу в місто чи село.




Поширені запитання: 


Чи може покупець (клієнт) отримати кошти за товар через Нову пошту?


У рамках послуги "Легке повернення" Нова пошта лише доставляє повернення. Усі фінансові питання потрібно обговорювати із продавцем.



Які обмеження діють при замовленні?


  • у накладній була активована переадресація або повернення;
  • якщо покупець (клієнт) власноруч розмістив посилку у "Архів";
  • пройшло більше 14 днів із моменту отримання посилки.



Покупець (клієнт) замовив декілька товарів у продавця. Скільки з них можна повернути?


У рамках послуги "Легке повернення" покупець (клієнт) може повернути частину товарів зі всієї посилки. Але попередньо покупцю (клієнту) необхідно обов'язково зв'язатися з продавцем та погодити повернення товарів.



Чи потрібно покупцю (клієнту) попереджати продавця про повернення товару?


Так, обов'язково Покупцю (клієнту) потрібно звернутися до продавя та дізнатися про можливості та правила повернення товару, а також про умови та терміни повернення коштів клієнта.



 Чи може покупець (клієнт) замовити послугу в контак-центрі чи відділенні Нової пошти?


Ні. Послуга "Легке повернення" є тільки у мобільному додатку або бізнес-кабінеті Нової пошти у накладній.