Вага [г]: | 43 |
Довжина різьби [мм]: | 19 |
Діаметр різьби [мм]: | 14 |
Зазор між електродами [мм]: | 1 |
Калильне число: | 20 |
Кількість бічних електродів [шт]: | 1 |
Момент затяжки [Нм]: | 22 |
Розмір гайкового ключа [мм]: | 16 hex |
Серії свічок запалювання: | Denso nickel tt |
Вага [г]: | 43 |
Довжина різьби [мм]: | 19 |
Діаметр різьби [мм]: | 14 |
Кількість бічних електродів [шт]: | 1 |
Момент затяжки [Нм]: | 22 |
Розмір гайкового ключа [мм]: | 16 hex |
Серії свічок запалювання: | Denso nickel tt |
Довжина різьби [мм]: | 19 |
Діаметр різьби [мм]: | 14 |
Зазор між електродами [мм]: | 0,9 |
Калильне число: | 7 |
Крок різьби [мм]: | 1,25 |
Кут затягування [град.]: | 90 |
Кількість бічних електродів [шт]: | 1 |
Момент затяжки [Нм]: | 28 |
Розмір гайкового ключа [мм]: | 16 hex |
Серії свічок запалювання: | Bosch super plus |
Вага [г]: | 43 |
Довжина різьби [мм]: | 19 |
Діаметр різьби [мм]: | 14 |
Зазор між електродами [мм]: | 1 |
Калильне число: | 20 |
Кількість бічних електродів [шт]: | 1 |
Момент затяжки [Нм]: | 22 |
Розмір гайкового ключа [мм]: | 16 hex |
Серії свічок запалювання: | Denso iridium tt |
Вага [г]: | 45 |
Довжина різьби [мм]: | 25 |
Діаметр різьби [мм]: | 14 |
Кількість бічних електродів [шт]: | 1 |
Момент затяжки [Нм]: | 22, 25 |
Розмір гайкового ключа [мм]: | 16 hex |
Серії свічок запалювання: | Denso nickel tt |
Вага [г]: | 43 |
Довжина різьби [мм]: | 19 |
Діаметр різьби [мм]: | 14 |
Зазор між електродами [мм]: | 1 |
Калильне число: | 16 |
Кількість бічних електродів [шт]: | 1 |
Момент затяжки [Нм]: | 22 |
Розмір гайкового ключа [мм]: | 16 hex |
Серії свічок запалювання: | Denso iridium tt |
Довжина різьби [мм]: | 19 |
Діаметр різьби [мм]: | 14 |
Зазор між електродами [мм]: | 0,9 |
Калильне число: | 8 |
Крок різьби [мм]: | 1,25 |
Кут затягування [град.]: | 90 |
Кількість бічних електродів [шт]: | 1 |
Момент затяжки [Нм]: | 28 |
Розмір гайкового ключа [мм]: | 16 hex |
Серії свічок запалювання: | Bosch standard super |
Вага [г]: | 49 |
Довжина різьби [мм]: | 26,5 |
Діаметр різьби [мм]: | 14 |
Зазор між електродами [мм]: | 1 |
Калильне число: | 20 |
Кількість бічних електродів [шт]: | 1 |
Момент затяжки [Нм]: | 22 |
Розмір гайкового ключа [мм]: | 16 hex |
Серії свічок запалювання: | Denso iridium tt |
Довжина різьби [мм]: | 19 |
Діаметр різьби [мм]: | 14 |
Зазор між електродами [мм]: | 1 |
Калильне число: | 8 |
Крок різьби [мм]: | 1,25 |
Кут затягування [град.]: | 90 |
Кількість бічних електродів [шт]: | 2 |
Момент затяжки [Нм]: | 28 |
Розмір гайкового ключа [мм]: | 16 hex |
Серії свічок запалювання: | Bosch super plus |
Вага [г]: | 43 |
Довжина різьби [мм]: | 19 |
Діаметр різьби [мм]: | 14 |
Зазор між електродами [мм]: | 1 |
Калильне число: | 20 |
Кількість бічних електродів [шт]: | 2 |
Момент затяжки [Нм]: | 22 |
Розмір гайкового ключа [мм]: | 16 hex |
Серії свічок запалювання: | Denso standard |
Інтервал заміни, км: | 30000 |
Вид палива: | газ |
Діаметр різьби [мм]: | 14 |
Зазор між електродами [мм]: | 0,9 |
Калильне число: | 15 |
Крок різьби [мм]: | 1,25 |
Кількість бічних електродів [шт]: | 1 |
Момент затяжки [Нм]: | 25 |
Розмір гайкового ключа [мм]: | 16 hex |
матеріал електрода: | срібло |
Вага [г]: | 43 |
Довжина різьби [мм]: | 19 |
Діаметр різьби [мм]: | 14 |
Зазор між електродами [мм]: | 1,1 |
Калильне число: | 16 |
Кількість бічних електродів [шт]: | 1 |
Момент затяжки [Нм]: | 22 |
Розмір гайкового ключа [мм]: | 16 hex |
Серії свічок запалювання: | Denso standard |
Вид палива: | Бензин |
Довжина різьби [мм]: | 19 |
Діаметр різьби [мм]: | 14 |
Зазор між електродами [мм]: | 0,9 |
Крок різьби [мм]: | 1,25 |
Кількість бічних електродів [шт]: | 1 |
Розмір гайкового ключа [мм]: | 16 hex |
Серії свічок запалювання: | Beru ultra plus titan |
Тип основи: | З плоским сідлом |
техніка підключення: | SAE, Цілісна клема або різьбова sae |
Інтервал заміни, км: | 30000 |
Вид палива: | газ |
Діаметр різьби [мм]: | 14 |
Зазор між електродами [мм]: | 0,9 |
Калильне число: | 17 |
Крок різьби [мм]: | 1,25 |
Кількість бічних електродів [шт]: | 1 |
Момент затяжки [Нм]: | 25 |
Розмір гайкового ключа [мм]: | 16 hex |
матеріал електрода: | срібло |
Довжина різьби [мм]: | 25 |
Діаметр різьби [мм]: | 14 |
Зазор між електродами [мм]: | 0,9 |
Крок різьби [мм]: | 1,25 |
Кут затягування [град.]: | 15 |
Кількість бічних електродів [шт]: | 1 |
Момент затяжки [Нм]: | 15, 20 |
Розмір гайкового ключа [мм]: | 16 hex |
Серії свічок запалювання: | Bosch platinum iridium |
Довжина різьби [мм]: | 19 |
Діаметр різьби [мм]: | 14 |
Зазор між електродами [мм]: | 0,7 |
Калильне число: | 7 |
Крок різьби [мм]: | 1,25 |
Кут затягування [град.]: | 90 |
Кількість бічних електродів [шт]: | 1 |
Момент затяжки [Нм]: | 28 |
Розмір гайкового ключа [мм]: | 16 hex |
Серії свічок запалювання: | Bosch platinum iridium |
Вид палива: | Бензин |
Довжина різьби [мм]: | 19 |
Діаметр різьби [мм]: | 14 |
Захист від перешкод: | 5 кОм |
Кількість бічних електродів [шт]: | 1 |
Розмір гайкового ключа [мм]: | 16 hex |
Серії свічок запалювання: | Ngk standart |
Тип основи: | З плоским сідлом |
матеріал електрода: | нікель |
техніка підключення: | Цілісна клема або різьбова sae |
Довжина різьби [мм]: | 25 |
Діаметр різьби [мм]: | 14 |
Зазор між електродами [мм]: | 1,1 |
Калильне число: | 8 |
Крок різьби [мм]: | 1,25 |
Кут затягування [град.]: | 15 |
Кількість бічних електродів [шт]: | 1 |
Момент затяжки [Нм]: | 15, 20 |
Розмір гайкового ключа [мм]: | 16 hex |
Серії свічок запалювання: | Bosch standard super |
Інтервал заміни, км: | 100000 |
Вид палива: | Бензин |
Діаметр різьби [мм]: | 14 |
Крок різьби [мм]: | 1,25 |
Кількість бічних електродів [шт]: | 1 |
Момент затяжки [Нм]: | 25 |
Розмір гайкового ключа [мм]: | 16 hex |
матеріал електрода: | іридій |
Вага [г]: | 44 |
Довжина різьби [мм]: | 25 |
Діаметр різьби [мм]: | 14 |
Зазор між електродами [мм]: | 1 |
Калильне число: | 16 |
Кількість бічних електродів [шт]: | 1 |
Момент затяжки [Нм]: | 22 |
Розмір гайкового ключа [мм]: | 16 hex |
Серії свічок запалювання: | Denso iridium tt |
Взимку 1863 році була заснована компанія Опель. Одне з найстаріших автомобілебудівних підприємств в світі.
Перший автомобіль покинув фабрику в 1899 році. До цього компанія виробляла швейні машинки і велосипеди. У 1905 році на підприємстві виготовили вже 1000 автомобілів, для того періоду колосальна кількість. У 1912 вже 10 000, це був рекорд того часу.
Вперше Вектра зійшла з конвеєра в 1988 році. Випускався автомобіль до 2008 року. Було випущено кілька модифікацій.
У 2002 році була випущена версія С. Випускали Опель Вектра С до 2008 року, в кузовах:
Комплектували бензиновими двигунами, об'ємом 1,6 - 3,2 літри, дизельним двигуном з турбонаддувом, об'ємом 1,9 - 3,0 літри.
Трансмісія:
Свічки потребують регулярної заміни. При виході з ладу авто починає погано працювати.
Якщо свічки запалювання на Opel Vectra несправні:
Свічки запалювання для автомобіля Опель Вектра змінюють, відповідно до рекомендацій заводу-виробника, необхідно міняти через 100 000 кілометрів. Але це не завжди так, все залежить від якості пального, манери експлуатації автомобіля і матеріалу, з якого виготовлені свічки запалювання.
Для замовлення свічок запалювання необхідно переглянути каталог EXIST.UA.
Ось поетапна інструкція, як це зробити:
Замовляючи товар з категорії "Автомобільні свічки запалювання" на Opel Vectra C, дотримуйтесь інструкцій EXIST.UA і будьте уважні при заповненні даних.
Ми пропонуємо кілька способів отримання замовлення:
Вибір товарів на EXIST.UA — це просто та зручно. Ми цінуємо ваш час і прагнемо забезпечити вас якісними запчастинами та автомобільними продуктами. Спробуйте самі!
Біла Церква • Вінниця • Дніпро • Житомир • Запоріжжя • Івано-Франківськ • Кам'янець-Подільський • Кам'янське • Київ • Краматорськ • Кременчук • Кривий Ріг • Кропивницький • Луцьк • Львів • Мукачево • Миколаїв • Нікополь • Одеса • Павлоград • Полтава • Рівне • Суми • Слов'янськ • Тернопіль • Ужгород • Харків • Херсон • Хмельницький • Черкаси • Чернігів • Чернівці та інші населені пункти країни.