| Колір: | Зелений |
| кількість з'єднань: | 4 |
| Розмір різьблення: | 20 mm |
| Розташування в авто: | термостат |
| Розмір різьблення: | 20 mm |
| Розмір різьблення: | M12x1.5 |
| Розмір різьблення: | 1/8x28 bspt |
| Розмір різьблення: | 20 mm |
| Вага [кг]: | 0.038 |
| Необхідна кількість: | 1 |
| кількість з'єднань: | 4 |
| Розмір різьблення: | 3/8x19 bsp |
| Розташування в авто: | Знизу |
| Розмір різьблення: | 20 mm |
| Розташування в авто: | термостат |
| Розмір різьблення: | M12x1.5 |
| Розмір різьблення: | M12x1.5 |
| Розташування в авто: | Знизу |
| Додаткова інформація: | З прокладкою |
| Колір: | Зелений |
| Напруга [В]: | 12 |
| Номінальна напруга [В]: | 12 |
| Тип датчика: | Ntc - датчик |
| кількість з'єднань: | 4 |
| кількість полюсів: | 4 |
| Вага [кг]: | 0.014 |
| Довжина [мм]: | 36.7 |
| Довжина різьби [мм]: | 9.7 |
| Зовнішня різьба [мм]: | M10 x 1 |
| Зовнішній діаметр [мм]: | 8 |
| Матеріал виготовлення: | латунь |
| Необхідна кількість: | 1 |
| Точка включення [°C]: | 120 |
| Ширина зіву гайкового ключа: | 13 |
| кількість з'єднань: | 1 |
| Розмір різьблення: | 1/8x27 nptf |
| Розмір різьблення: | M12x1.5 |
| Розмір різьблення: | 20 mm |
| Розташування в авто: | термостат |
Старий датчик почав протікати після 19 років служби, потріскалась прокладка. Замовив новий, вибрав самостійно по ОЕМ. Поставили на СТО все добре працює.
Переваги: Як орігінал все є в комплекті, гарна ціна.
Встановив. Працює коректно. Дякую менеджерам Exist за допомогу.
проїхав уже 64 тис. , працює правильно.( Оригінальний прослужив 126тис, почав показувати на 5 градусів менше).
Отримав деталь в обумовлений термін, відповідав всім вимогам згідно опису, повна комплектація. дякую
Оригінальній датчик, після встановлення помилка пропала.
Получил быстро, согласно срокам, указанным на сайте. Изделие качественное, в полном комплекте. Покупкой доволен.
Переваги: Цена, полное соответствие по размерам оригиналу
претензій нічких нема. на температуру не провіряв. нема гравіровки на виробі. 8 тися пробігу, все нормально.
Переваги: ціна
В общем,за эту цену оставляет двойственные ощущения,вроде и работает,но неточности размеров портят впечатление о бренде
Переваги: Работает,Сопротивление при 23град. около 650 Ом,Показания на приборке адекватные
Тому що цей датчик не вмикає вентилятор! За вмикання вентилятора відповідає інший датчик, він знаходиться на радіаторі
Проработал месяц и замкнул
.при какой температуре включантся?
Установил датчик на Форд сиерра 2.0 ОНС. Температуру показывает неправильно. По датчику перегрев, по факту 85°.
Показывает правильную температуру! Спасибо!
Переваги: Показывает правильную температуру!
В отличие от стандартного датчика на ВАЗ 2114, в этом нет цилиндрического пластика, внутри которого прячется сам контакт датчика. Поэтому пришлось дополнительно сам контакт изолировать, в остальном температуру показывает +/- пару градусов. На сколько хватит - покажет время.
Датчик температури охолоджуючої рідини — це частина системи охолодження двигуна автомобіля. Він робить заміри температури антифризу й передає дані на електронний блок керування. Там ця інформація аналізується, щоб оптимізувати роботу мотора.
Як працює цей прилад? Основою датчика є термістор — спеціальний радіотехнічний елемент, що змінює свій опір залежно від температури рідини, з якою він контактує. Якщо антифриз починає нагріватися, термістор змінює опір, ці дані переводяться в електричний імпульс, який передається на ECU. Показники надходять у блок керування регулярно, що дає змогу швидко реагувати на зміни температури охолоджувальної рідини, щоб підтримувати стабільну роботу двигуна.
Які функції виконує цей датчик:
Датчик температури охолоджувальної рідини розташований там, де він може вільно контактувати з антифризом. Зазвичай це корпус термостата або випускний патрубок головки блока циліндрів.
Від справності цього сенсора безпосередньо залежить стабільність температурного режиму роботи двигуна та його захист від перегріву.
Найпоширеніші ознаки, які говорять про те, що датчик температури двигуна вийшов з ладу або працює зі збоями:
З огляду на особливості конструкції, сенсор температури антифризу не ремонтують — у разі виходу з ладу він потребує заміни. Зробити це можна самостійно або звернутися до автомайстрів на СТО.
Профілактика для запобігання несправностям досить проста — стежте за якістю і достатньою кількістю антифризу в машині та регулярно оглядайте проводку й контакти, спрямовані до датчика. Якщо вони засмічені чи окиснені, очистьте їх.
Чому ламається датчик температури охолоджувальної рідини:
Серед причин несправності також варто виділити неправильне встановлення та забруднення неякісним антифризом.
Наша компанія пропонує великий вибір датчиків температури охолоджувальної рідини від VAG, Vernet, Febi та інших перевірених брендів, а також оригінальні деталі від автовиробників. Усі запчастини мають фірмову гарантію, а прямі постачання дають нам змогу встановлювати лояльні ціни.
Усі замовлення можна забрати самовивозом з наших пунктів видачі або оформити доставку в межах України.
Щоб купити датчик температури охолоджувальної рідини, зверніться по допомогу до наших фахівців за вказаними телефонами чи самостійно оформте онлайн-замовлення на сайті.
Біла Церква • Вінниця • Дніпро • Житомир • Запоріжжя • Івано-Франківськ • Кам'янець-Подільський • Кам'янське • Київ • Краматорськ • Кременчук • Кривий Ріг • Кропивницький • Луцьк • Львів • Мукачево • Миколаїв • Нікополь • Одеса • Павлоград • Полтава • Рівне • Суми • Слов'янськ • Тернопіль • Ужгород • Харків • Херсон • Хмельницький • Черкаси • Чернігів • Чернівці та інші населені пункти країни.