Ви користуєтеся версією браузера, яка не підтримує багато сучасних технологій, через це частина сторінок відображається некоректно. Докладніше
Акції (19)АкціїВсе для ТОДля ТОМережа СТОСТОСтраховкаДопомога 24/7Допомога 24/7

Поширені запитання 

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ


Як зв'язатися? 

Ми доступні за усіма можливими каналами комунікації:

тел. (067) 170-1-888, (099) 170-1-888, (093) 170-1-888,

e-mail: [email protected]

Forum: https://forum.exist.ua

Facebook: https://www.facebook.com/www.exist.ua

Instagram: https://www.instagram.com/exist_ua/?hl=ru

YouTube:  https://www.youtube.com/channel/UCxCuNQ9RHHdnXWZ-TuyJHZw

 


Навіщо потрібна реєстрація на сайті?

Реєстрація на сайті потрібна для:

  • доступу до облікового запису з будь-якої точки світу;
  • налаштування повідомлень про статус замовлення;
  • зберігання інформації про історію замовлень, параметрах автомобілів, списку побажань «Блокнот»;
  • доступу до інших сервісів - запиту на підбір, форуму, автострахування і т.д.

  

В ході реєстрації необхідно:

  • вказати тип клієнта – приватний клієнт (фізична особа, що купує товари для особистого користування, не пов'язаного із комерційною діяльністю чи виконанням обов'язікв найманого працівника) або підприємство будь-якої  организаційно-правової  форми;  
  • вказати персональні дані у відповідних вікнах; 
  • вказати контактний номер телефона, який є логіном, і пароль;
  • обрати офіс продажу;
  • ознайомитись з умовами Публічної оферти.

 У разі втрати паролю, його можна відновити, входячи у Особистий кабінет й використовуючи опцію «Нагадати пароль».



Як змінити офіс реєстрації?

В Особистому кабінеті обрати «Мої налаштування» - Персональні налаштування - Редагувати. Навпроти «Офіс продажу» натиснути піктограму «Редагувати» і обрати бажаний офіс із запропонованого списку.


 

Де можна подивитися оформлені замовлення і їх стан?

Оформлені замовлення і їх стан доступні в Особистому кабінеті.


 

Що таке VIN і де його дізнатися?

Vehicle Identification Number (VIN)  - це ідентифікаційний номер транспортного засобу у вигляді 17-ти значного коду з чисел і латинських літер, в якому зашифрована майже вся інформація про автомобіль. VIN вказано в техпаспорті автомобіля і може називатися номером шасі, а також бути нанесеним під капотом або арці водійських дверей на спеціальній табличці.

 


Чому в каталозі відсутній автомобіль?

Якщо автомобіль досить старий - 20 років і більше або, навпаки, це абсолютно нова модель, то він може бути відсутнім в каталозі. У таких випадках використовуйте інші способи пошуку номера деталі, наприклад, зателефонуйте нам або оформіть запит на підбір.


 

Які деталі є оригінальними  і які неоригінальними?

Оригінальними деталями називаються деталі, що поставляються їх виробниками на конвеєри виробників автомобілів і в дилерську мережу для післяпродажного обслуговування автомобілів. Вони зроблені під контролем систем якості не тільки виробників запчастин, але і автовиробників. На них нанесено  фірмове маркування виробника автомобіля, і вони мають свій унікальний номер.

Наприклад, на складальний конвеєр заводу виробника автомобілів Skoda поставляються свічки запалювання марки NGK або Bosch, кульові опори марки Lemfоrder, ремені приводу ГРМ Dayco.

Перевагою оригінальних запчастин, в першу чергу, є висока якість деталей і гарантія самого заводу виробника автомобіля, хоча він може і не виробляти ці деталі. Недоліком таких деталей є досить висока вартість.

 

Неоригінальні деталі або замінники (аналоги) - це вироби компаній, які спеціалізуються на виготовленні конкретної групи деталей і випускаються під своєю торговою маркою. Як правило, ці деталі виготовляються за ліцензією заводу виробника і їх якість контролюється відповідними фахівцями. Спектр таких запчастин дуже високий: від фільтрів до блоків управління.

Наприклад, торгова марка Luk спеціалізується на випуску деталей зчеплення, Lemfоrder - деталей підвіски, рульового управління, Kayaba - амортизаторів. Перевагою неоригінальних деталей є їх відносно низька вартість в порівнянні з оригіналом, а їх якість не завжди гірше.

Неоригінальні деталі умовно можна розділити на кілька категорій:


  • Деталі Аftermarket - це запчастини, які були зроблені тими ж заводами-постачальниками заводського конвеєра, але упаковані вони в свою упаковку і призначені для продажу через власну мережу дистриб'юторів. Оскільки завод випускає такі деталі не під брендом автоконцерну, а під своїм власним, вони коштують дешевше. Можна сказати, що ці деталі не поступаються в якості оригіналів. Але це не завжди так. Наприклад, завод, який постачає підшипники на японські автомобільні конвеєри, має заводи в Японії і Китаї. Запчастини, вироблені на японських заводах, відправляються в автоконцерни, а з китайських підприємств на оптовий ринок деталей, і, треба думати, що другі компоненти все ж таки відрізняються за якістю від перших.


  • Деталі сторонніх виробників, які не мають домовленості з виробником автомобілів. Ці деталі можуть бути як точною копією, так і модифікацією оригінальної запчастини. Виробники не поставляють деталі на автомобільні конвеєри, а виробляють їх для продажу в роздрібних мережах. Вони нижче в ціні, в першу чергу, за рахунок менш розкручених брендів.


  • Деталі від пакувальників. Пакувальниками є маркетингові компанії, які представляють на ринку автомобільних запчастин товари під власною торговою маркою, але при цьому вони не випускають самостійно деталі, а тільки реалізують їх під своїм брендом, розміщуючи замовлення на сторонніх підприємствах. Компанії проводять роботу з відбору постачальників, аналізують безліч варіантів, упаковка є інструментом захисту споживача, який гарантує справжність походження автомобільних запасних частин. Діяльність вважається аутсорсингом, яким користується кожен великий виробник, який замовляє деталі стороннім фірмам. До пакувальників другої категорії можна віднести фірми: Ruville, Japan Parts, Hans Pries, Finwhale, Meyle, NK, Febi, Topran, Blue Print, Nipparts і ін. Крім того, є пакувальники, що мають  власне виробництво і разом з тим займаються пакуванням. Характерною особливістю брендування є перетин компаній. Наприклад, запчастини від CTR, TRW, INA, Febi можуть виявитися в пакуваннях  марки ZR, що входить в Lemfoerder. Компанія Febi може займатися пакуванням і продажем роликів INA. Серед представників такої категорії пакувальників можна назвати Optimal, Scan-Tech, Lemfoerder, Magneti Marelli.


  • Деталі - «монобренди». Мають широкий асортимент по групах деталей, на відміну від виробників вузького спрямування, а також іноді містять в асортименті абсолютно ексклюзивні пропозиції, які не виробляє ніхто, крім них. Всі запчастини при цьому виготовляються на різних заводах. Іноді навіть одна група запчастин може вироблятися на різних заводах, тому що один завод надає різну якість на різні вироби.