Котушка запалювання є найважливішою частиною системи електроустаткування двигуна. Вона перетворює низьку напругу, що надходить від акумулятора або генератора, на високовольтне, яке згодом передається на свічки запалювання, які в свою чергу, займають паливоповітряну суміш. За принципом роботи котушка аналогічна трансформатору, тому має осердя і два контури обмотки.
Причини, з яких котушка запалення може виходити з ладу:
- Волога, що потрапляє на пристрій і викликає коротке замикання.
- Олива, що потрапляє через погані ущільнювачі в колодці свічок запалювання і руйнує котушки.
- Перегрів через надмірно великі іскрові зазори свічок запалювання.
Котушка запалювання Субару Форестер
На автомобілях Subaru Forester використовуються двовивідні пристрої типу 3012.3705 або 406.3705. Ми рекомендуємо купувати оригінальні комплектуючі Субару або найбільш якісні аналоги відомих брендів: NGK, Lucas, Valeo, Hitachi, Nippon, Japanparts та ін. Якщо ви не знайшли відповідний варіант у нашому каталозі, зв'яжіться з онлайн-консультантами магазину за телефоном або через чат.
Ми продаємо котушки запалювання на кросовери Субару Форестер всіх поколінь та років випуску з двигунами робочим об'ємом 2.0 та 2.5 літра. На кожен пристрій магазин надає гарантію, а повернути запчастину, яка з будь-яких причин не підійшла, можна протягом 14 днів з моменту покупки. Онлайн-магазин Exist.ua також пропонує:
- Безкоштовну доставку комплектуючих на автомобілі Субару кур'єром по Києву та ряду населених пунктів передмістя.
- Безкоштовна доставка деталей поштою (до будь-якого відділення Нової Пошти або Укрпошти).
- Самовивіз товару з будь-якого офісу продаж (адреси діючих пунктів видачі можна знайти на сайті).
- Платну доставку запчастин за будь-якою адресою будь-якої обраною клієнтом кур'єрською службою.
Котушка запалювання Subaru Forester: як перевірити та замінити?
Для швидкої перевірки котушки на Форестер Субару необхідно зняти наконечник зі свічки запалювання, після чого вставити в нього справну свічку. Далі слід притиснути корпус свічки до маси і запустити двигун. За наявності іскри між електродами свічки можна говорити про справність котушки. Другий спосіб перевірки – використання спеціального іскросвічного діагностичного пристрою, який підключається до котушки замість дротів високої напруги. При провертанні колінчастого валу двигуна стартером у розряднику пристрою повинна спостерігатися іскра.
Повноцінна перевірка працездатності котушки запалювання на Subaru Forester вимагатиме від'єднання обох колодок дротів від роз'ємів первинної обмотки та високовольтних – від роз'ємів вторинної обмотки. Потім необхідно виміряти опір первинної обмотки омметром (покази повинні бути на рівні 0,4–0,5 Ом). Далі аналогічним способом перевіряється опір вторинної обмотки (в ідеалі – 5-7 кОм). Для заміни пристрою потрібно вивернути два болта кріплення пристрою і зняти їх разом з притискною планкою.