Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
вид експлуатації: | Ручний, вручну |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Розташування в авто: | Передній міст |
вид експлуатації: | Ручний, вручну |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Довжина 1 [мм]: | 1070 |
Розмір різьблення осьової шарнір: | M14 |
вид експлуатації: | Ручний, вручну |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Оснащення / обладнання: | Для автомобілів без посиленого рульового механізму |
Особливості виконання 8: | Без кутового шарніра |
вид експлуатації: | механічний |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Розташування в авто: | Передній міст |
вид експлуатації: | вручну |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Висота вхідного штока [мм]: | 108 |
Загальна довжина [мм]: | 1188 |
Розмір різьблення поперечної рульової тяги: | M12 |
вид експлуатації: | Ручний |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
вид експлуатації: | механічний |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Розташування в авто: | Передній міст |
вид експлуатації: | гідравлічний |
Для багатьох марок автомобілів кермове управління є традиційною проблемою. Умови експлуатації авто в Україні вимагають дуже високої міцності деталей підвіски і управління. Результат постійної поїздки по ямах і горбах на асфальті - вийшла з ладу кермова рейка. На деяких моделях вона зношується за 100 000 км або навіть швидше, незважаючи на елітний статус бренду та інші переваги автомобіля.
З огляду на космічні ціни на оригінальні комплектуючі для заміни цього вузла, питання причин поломки стає важливим для автовласника. Найчастіше виходить з ладу весь механізм без можливості відновлення. Це пов'язано з виробленням або деформацією корпусу. В такому випадку рейка рульова починає стукати і ускладнювати керування автомобілем.
Основні причини поломки такі:
Подивившись пропозиції в каталозі офіційних дилерів, власник авто найчастіше вирішує пошукати виріб в іншому місці. Купити оригінал можна на недорогі авто, а ось елітні японські та європейські бренди виставляють просто величезну вартість комплектуючих. На BMW, Toyota, Suzuki, Mitsubishi і інших відомих марках поломка цього механізму не є рідкістю.
Сучасні механізми управління виключають можливість нормального ремонту. Після відновлення механізм буде працювати непередбачуваний термін, це може бути навіть тиждень. Тому краще всього придбати кермову рейку надійного виробника і встановити нову без спроб ремонту старої. Варто також враховувати, що витрати на ремонт можуть бути величезні, так як знайти потрібні запчастини і хорошого майстра дуже складно.
У каталозі інтернет-магазину EXIST.UA представлені елементи кермового управління для більшості автомобілів, які представлені на наших дорогах. Кермова рейка може бути оригінальною і неоригінальною. В наявності є комплекти для відновлення і капітального ремонту для багатьох моделей механізмів. Ми організуємо швидку доставку замовлених комплектуючих по Києву і в будь-яке місто України. Щоб підібрати механізм і отримати консультацію фахівця, зателефонуйте нам і уточніть всі запитання.
• Вінниця • Дніпро • Житомир • Запоріжжя • Івано-Франківськ • Київ • Кременчук • Кривий Ріг • Кропивницький • Луцьк • Львів • Миколаїв • Одеса • Полтава • Суми • Тернопіль • Харків • Хмельницький • Черкаси • Чернігів • Чернівці