Вага [кг]: | 0.45 |
Вага [кг]: | 0.022 |
Вага [кг]: | 0.41 |
Тип фільтру: | Фільтр-патрон |
Вага [кг]: | 0.088 |
Вага [кг]: | 0.001 |
Корпус паливного фільтра. Дизельне пальне піддається забрудненню ще під час виробництва. Після транспортування в нього потрапляє ще частина домішок і ще стільки ж після заправки. Під час зберігання воно піддається хімічним реакціям, залишає в ньому свої домішки і осад. Ось саме тому важливо захистити паливну систему від всіх цих частинок, а допоможе в цьому очисна система. Тому важливо купити корпус паливного фільтра і всі комплектуючі відмінної якості.
Система фільтрів на дизель служить недовгий термін - не більше 40 тисяч пробігу. Період залежить від того наскільки забруднене паливо. Якщо знижується його пропускна здатність, деталь, що фільтрує в корпусі паливного фільтра, забилася і вимагає термінової заміни. На початковій стадії таке явище може призвести до збою в роботі системи тяг і важелів. Водій відразу ж відчує ривки під час руху під навантаженням. Якщо він остаточно забитий, то двигун починає роботу з невеликою затримкою, може давати збої при холостому ході, якщо встановлений датчик, то він вкаже на повне забруднення. Тому важливо регулярно проводити діагностику і проводити своєчасну заміну. Конструкція дизеля така, що вимагає використання пального хорошої якості, а домогтися подібних результатів можна тільки внаслідок якісного оригінального корпусу паливного фільтра і фільтруючого матеріалу.
Фільтри створені, щоб прибрати з палива всі металеві частинки, надлишки води і інші забруднення. Встановлюється він в магістраль, по якій проходить пальне. Найпростіша модель - це картридж, заповнений усередині спеціальним папером, надійно очищає солярку.
Всі фільтри можна поділити на такі типи:
Спочатку паливо очищається в баку. А далі воно транспортується через фільтр грубого очищення, який кріпиться до паливного баку, а всередині сітка. Вона створена так, щоб не пройшли частки з фракцією більше 0,1 мм. Сам елемент розташований в склянці, а він вже в захисному елементі, в каталозі корпусів паливного фільтра велике розмаїття, надійно фіксується внаслідок натискного кільця і ??болтів кріплення. Між металевою або пластиковою оболонкою і склянкою є зазор, що перекривається прокладкою, що запобігає течі, а в нижній частині стоїть спеціальний заспокоювач. Є ще і фільтр тонкого очищення, що прибирає крихітні частинки. Його встановлюють у просторі між насосом і баком. Він закритий корпусом з нейлону, а також оснащений спареними фільтрами для уловлювання мікрочастинок. Крім цього вони можуть доповнюватися зливними клапанами для усунення вологи, що зібралася. Щоб конденсат не накопичувався, рекомендується частіше заправляти автомобіль пальним.
Якщо водій помітив перші сигнали авто, то не потрібно чекати, а відразу придбати всі комплектуючі, ціна корпусу паливного фільтра і додаткових елементів доступна, і провести заміну. Фільтр відкручують і виймають, накопичене в ньому пальне зливають в окрему ємність. При цьому міняти його потрібно тільки при вимкненому запаленні. Проводити заміну автозапчастини потрібно з відкручування кришки корпусу. Далі викручують патрон і зливають паливо. Зняти кронштейн і відключити трубки. Щоб прибрати вологу, що накопичилася можна використовувати ручний насос. Також буде потрібно промивка і продування. Після встановлюється нова деталь, змінюється кільце ущільнювача і кришка. Далі він фіксується в автомобіль. Ось і все, можна продовжувати далі їздити.
Біла Церква • Вінниця • Дніпро • Житомир • Запоріжжя • Івано-Франківськ • Кам'янець-Подільський • Кам'янське • Київ • Краматорськ • Кременчук • Кривий Ріг • Кропивницький • Луцьк • Львів • Мукачево • Миколаїв • Нікополь • Одеса • Павлоград • Полтава • Рівне • Суми • Слов'янськ • Тернопіль • Ужгород • Харків • Херсон • Хмельницький • Черкаси • Чернігів • Чернівці та інші населені пункти країни.