Насоси паливні на Peugeot 307
Паливна система автомобіля не може працювати без насоса. Саме завдяки цьому пристрою паливо з бензобака потрапляє в двигун. Ці агрегати бувають електричними і механічними, все залежить від того, який тип приводу використаний. Паливний насос на Пежо 307 (307св) повинен мати гарну продуктивність, так як він повинен створити великий тиск, який необхідний, щоб подати паливо в систему. Деталі агрегату повинні бути підігнані дуже чітко, так як таким чином можна уникнути тертя, яке зменшує продуктивність. Міцному корпусу пристрою належить справлятися з високими тиском і температурою.
Пристрій відрізняється невеликими габаритами, але конструкція його досить складна. Якщо за насосом буде хороший догляд, він зможе працювати досить довго. У сучасних паливних насосів корпус не розбирається, тому їх не можна ремонтувати, тільки міняти. Вибираючи нову запчастину, краще зупинитися на якісному варіанті від відомого виробника, щоб в майбутньому в поїздках не виникало проблем.
Що входить в конструкцію насоса для палива?
Паливні насоси можуть бути механічними і електричними. Перші пристрої застосовуються для моторів з карбюратором, крім того, вони служать для підкачки палива в автомобілях з дизельним двигуном. Другі призначені для моторів з карбюратором. Для кріплення механічного насоса для палива використовується двигун - щоб він рухався, повинен працювати спеціальний ексцентрик. Конструкція такого агрегату складається з:
- корпусу;
- діафрагми;
- поворотної пружини;
- штовхача;
- штока;
- ексцентрика;
- клапанів;
- фільтра.
В задньопривідних авто ексцентрик розташовується на валу приводу насоса для оливи. Якщо в автомобілі - передній привід, цей компонент розміщений на розподільчому валі двигуна. Щоб паливо могло переміщатися, використовується робота діафрагми.
Існує кілька різновидів електронасосів. Вони можуть бути вакуумними, шестерними, роликовими, плунжерними, відцентровими. Такі пристрої працюють з двигунами, які мають безпосереднє і розподілене уприскування. Для роботи таких агрегатів потрібен струм, що надходить від генератора або акумулятора. На механічні моделі найбільше схожий варіант з вакуумом, тільки замість ексцентрика тут задіяний електропривід.
Якщо бензонасосу створити ідеальні умови, він здатний відпрацювати протягом двохсот тисяч кілометрів. Однак, при цьому слід враховувати, що навіть до проходження цього пробігу запчастина може постраждати від природного зносу.
Основні причини несправності
Паливні насоси працюють безперервно, тому немає нічого дивного в їх поломці. Однак, існує ряд чинників, завдяки яким поломка може статися набагато швидше:
- перегрів. Конструкція бензонасоса передбачає, що він постійно повинен бути занурений в паливо, таким чином відбувається його охолодження. Якщо бак буде порожнім, пристрій буде сильно грітися, навіть десяти хвилин буде достатньо для його виходу з ладу, адже тертя збільшується і знос стає швидшим;
- вода. Наявність присадок в паливі або конденсат, що зібрався в баку - все це може виявитися всередині агрегату. Це може привести до утворення іржі на корпусі і механізмах;
- бруд. У паливну систему можуть потрапляти досить великі частки, які представлені пилом або іржею. Щоб вони не пошкодили насос, перед ним встановлюється фільтр грубої очистки. Він представлений у вигляді мілкоклітинкової сітки з металу або нейлону. Зручно те, що фільтр можна зняти і почистити, від цього він стане працювати тільки краще.
На сайті компанії EXIST представлений широкий асортимент паливних насосів для різних моделей авто. Замовити товар дуже просто - достатньо заповнити просту форму.