Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Розташування: | Задній міст |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Матеріал виготовлення: | Гума |
Розташування: | Передній міст |
Ширина [мм]: | 19.05 |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Розташування: | Передній міст |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Розташування: | Задній міст |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Розташування в авто: | Передній міст |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Розташування: | Передній міст |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Внутрішній діаметр [мм]: | 14 |
Матеріал виготовлення: | Гума |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | Cправа, Зліва, Передній міст, Передній міст зліва, Передній міст справа |
Ширина [мм]: | 19.05 |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Внутрішній діаметр [мм]: | 19 |
Матеріал виготовлення: | Гума |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | Передня вісь, двосторонньо |
Ширина [мм]: | 19.05, 28 |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Матеріал виготовлення: | Гума |
Розташування: | Передній міст |
Ширина [мм]: | 19.05 |
Стабілізатори необхідні для утримання кузова автомобіля максимально паралельно відносно поверхні. Вони утримують в поворотах автомобіль, не допускають сильного крену. Являють собою тягу, яка з'єднує підрамник з колесом.
Втулки призначені для того, щоб стабілізатор скручувався різноспрямовано. Після закінчення терміну деталі приходять в непридатність, підвіска потребує ремонту.
Деталі виготовляють з двох матеріалів:
Втулка стабілізатора потребує заміни, якщо:
Виробники автомобілів рекомендують міняти деталі кожні 40 000 кілометрів. Досвідчені майстри радять робити заміну, орієнтуючись на стан підвіски, вузлів.
Існує кілька народних способів перевірки несправностей:
Гумовометалічний шарнір, який складається з двох втулок, між якими знаходиться гумова прокладка.
Сайлентблоки з'єднують деталі підвіски, вони гасять коливання кузова під час руху. Встановлено ззаду і спереду.
Автовиробники рекомендують заміну кожні 50 тисяч кілометрів. Підвіска потребує ремонту, якщо:
Гумова прокладка існує двох видів:
Поліуретанові прокладки краще гумових за всіма показниками. У них лише один недолік - вартість. Вони дорожче гумових в кілька разів. Але такі витратні матеріали рідше змінюються, підвищують керованість, поліпшують ходові якості.
• Вінниця • Дніпро • Житомир • Запоріжжя • Івано-Франківськ • Київ • Кременчук • Кривий Ріг • Кропивницький • Луцьк • Львів • Миколаїв • Одеса • Полтава • Суми • Тернопіль • Харків • Хмельницький • Черкаси • Чернігів • Чернівці