Вага [кг]: | 0.035 |
Точка включення [°C]: | 55, 65 |
кількість з'єднань: | 2 |
Вага [кг]: | 0.05 |
кількість полюсів: | 4 |
Точка включення [°C]: | 65 |
Вага [кг]: | 0.03 |
Точка включення [°C]: | 120 |
Ширина зіву гайкового ключа: | 19 |
кількість полюсів: | 1 |
Розмір різьблення: | M 10x1 |
кількість полюсів: | 2 |
Вага [кг]: | 0.01 |
кількість з'єднань: | 2 |
Вага [кг]: | 0.04 |
Точка включення [°C]: | 110 |
Ширина зіву гайкового ключа: | 19 |
кількість полюсів: | 1 |
Точка включення [°C]: | 110 |
Ширина зіву гайкового ключа: | 19 mm |
кількість полюсів: | 1 |
Точка включення [°C]: | 110 |
Ширина зіву гайкового ключа: | 22 mm |
кількість полюсів: | 2 |
Ширина зіву гайкового ключа: | 19 |
Тип датчика: | Ntc - датчик |
Точка включення [°C]: | 85 |
Ширина зіву гайкового ключа: | 22 |
кількість полюсів: | 2 |
Для цієї марки автомобіля воно не припинилося і після завершення її конвеєрного випуску в 1994 році - через два з лишком десятиліття, що минули з моменту появи першої Ауді 80, яка майже відразу отримала європейський титул «Автомобіль року».
Розвиток - зміна поколінь, модернізація, частковий рестайлінг - седанів Ауді 80, що традиційно мали найменування Quattro і, потім, Avant, призвело до появи в цьому модельному ряду універсалів і хетчбеків, що придбали, з 1993 року, суто спортивний характер, що вилився, перш за все, в жорсткій підвісці і форсованому 230-сильному двигуні, який всього через рік «потіснився», давши місце інжекторному турбомотору потужністю в 315 к.с.
Не тільки ці потужні модифікації, але і більш звичні на українських дорогах седани Ауді 80, мають потребу в гарному охолодженні радіатора і роботі інших систем, своєчасність вмикання/вимикання яких забезпечується, наприклад, датчиками включення відповідного вентилятора - для бажаючих їх купити завжди доступний електронний каталог сайту exist.ua.
Його роль є головною в системі охолодження - в моменти зміни температури рідини, яка виконує цю функцію.
Він може бути електронним чи електромеханічним. У будь-якому випадку його чутливість до нагрітої/охолодженої рідини забезпечує замикання/розмикання електричного ланцюга, що веде до вентилятора.
У свою чергу, електромеханічні датчики теж мають свою градацію - чутливий елемент у них розташований або на основі робочого тіла, що володіє значним діапазоном розширення (використовується віск), або на біметалічній пластині.
Якщо електронні датчики завжди ввімкненні безпосередньо в ланцюг управління вентиляторним приводом, то електромеханічний пристрій може бути пристосований, як до ланцюга живлення як самого вентилятора, так і його реле.
Нарешті, електромеханіка дає можливість, залежно від наявності в пристрої однієї або двох контактних груп, мати одношвидкісний або двошвидкісний режим регулювання вмикання/вимикання вентилятора.
При виборі оптимального для конкретної моделі Ауді 80 датчика вмикання вентилятора власнику авто бажано звернути увагу також на температурні інтервали, в яких функціонує той чи інший датчик.
Безаварійна їзда забезпечується великою кількістю різноманітних факторів, серед яких чимала роль відведена стоп-сигналу - дуже простій електросистемі, завершальним (зовнішнім) пристроєм якої є задні червоні ліхтарі, які сигналізують людям, що знаходяться за автомобілем (водіям, пішоходам) про його гальмування.
Датчики стоп-сигналу та інших автомобільних систем, що потребують перемикання, у достатку представлені в електронному каталозі на сайті exist.ua.
Всього в ньому налічується до 4-х сотень датчиків, що сигналізують про необхідність замикання/розмикання різних електричних ланцюгів, якими насичений сучасний автомобіль Ауді 80.
Біла Церква • Вінниця • Дніпро • Житомир • Запоріжжя • Івано-Франківськ • Кам'янець-Подільський • Кам'янське • Київ • Краматорськ • Кременчук • Кривий Ріг • Кропивницький • Луцьк • Львів • Мукачево • Миколаїв • Нікополь • Одеса • Павлоград • Полтава • Рівне • Суми • Слов'янськ • Тернопіль • Ужгород • Харків • Херсон • Хмельницький • Черкаси • Чернігів • Чернівці та інші населені пункти країни.