Ймовірність поставки
Вага, кг]: | 0,385 |
Розташування в авто: | Задній міст |
Ймовірність поставки
Внутрішня довжина дуги: | 175, 175,0 |
Внутрішні. висота торм. барабана [мм]: | 42,5, 42.5 |
Гальмівна колодка: | Стандартний розмір |
Діаметр барабана: | 230 |
Розташування в авто: | Задній міст |
Товщина [мм]: | 8 мм |
Ймовірність поставки
Внутрішня довжина дуги: | 233,1 |
Гальмівна колодка: | З паралельними накладками |
Гальмівна система: | Perrot, S-cam |
Діаметр барабана: | 260 |
Кількість заклепок на комплект накладок: | 52 |
Розташування в авто: | Задній міст |
Технічна інформація: | 13020 0780 1 5 t017 |
Товщина [мм]: | 7,8, 7.8 мм |
Число отворів під заклепки: | 14 |
датчик зносу: | З датчиком зносу, Підготовлено для датчика зносу колодок |
ремонтна платформа: | N |
якість: | T017 |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Розташування в авто: | Задній міст справа |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Вага, кг]: | 0,148 |
Розташування в авто: | Передній міст справа |
Ймовірність поставки
Вага, кг]: | 0,149 |
Розташування в авто: | Передній міст зліва |
Ймовірність поставки
Розташування в авто: | Задній міст зліва |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Вага, кг]: | 0,385 |
Розташування в авто: | Задній міст |
Ймовірність поставки
Розташування в авто: | Задній міст справа |
Ймовірність поставки
Зовнішній діаметр [мм]: | 350 |
Розташування в авто: | Задній міст зліва |
Ймовірність поставки
Розташування в авто: | Передній міст зліва |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Вага, кг]: | 0,280 |
Розташування в авто: | Задній міст справа |
Кожний транспортний засіб оснащується гальмівною системою, виконавчими механізмами якої є гальмівні колодки, що контактують з гальмівним барабаном або диском. Основна деталь колодок - фрикційні накладки. Накладки внаслідок виникаючих при контакті з барабаном / диском сил тертя поглинають кінетичну енергію транспортного засобу, переводячи її в тепло і забезпечуючи зниження швидкості або повну зупинку. Накладки мають підвищений коефіцієнт тертя з чавуном і сталлю (з яких виготовляються гальмівні барабани і диски), і водночас мають високу стійкість до зношування і запобігають надмірному зносу барабана / диска.
Сьогодні існує велика різноманітність накладок гальмівних колодок, і для вірного вибору цих деталей необхідно розібратися в їх класифікації та конструкції.
Фрикційні накладки гальмівних колодок можна розділити на групи за призначенням, комплектацією, а також за складом, з якого вони виготовляються.
За призначенням накладки діляться на два типи:
Матеріали, з яких виготовляються накладки, можна розділити на дві основні групи:
Основу азбестових накладок складають, як неважко зрозуміти, азбестові волокна (сьогодні це відносно безпечний хризотил-азбест), які виступають в якості каркаса пластини, який утримує інші компоненти. Такі накладки м'які, але в той же час володіють високим коефіцієнтом тертя, вони запобігають надмірному зносу барабана / диска і мають знижений рівень шуму. У безазбестових виробах роль каркаса композиції відіграють різні полімерні або мінеральні волокна, такі накладки відповідають екологічним нормам, проте дорожчі і в ряді випадків мають гірші експлуатаційні характеристики (вони більш жорсткі, нерідко галасливі і т.д.).
Незалежно від способу виробництва і складу, після виготовлення накладки шліфуються і піддаються іншій додатковій обробці. У продаж фрикційні накладки надходять в різній комплектації:
Фрикційні накладки в процесі експлуатації схильні до зносу, їх товщина поступово зменшується, що призводить до зниження надійності роботи гальм. Як правило, одна накладка служить 15-30 тисяч км пробігу, після чого її необхідно замінити. Міняти накладки слід при їх зносі до мінімально допустимої товщини - вона, як правило, становить не менше 2-3 мм.
Для заміни необхідно використовувати фрикційні накладки, що володіють відповідними для конкретного автомобіля розмірами - шириною, довжиною і товщиною. Тільки в цьому випадку буде забезпечуватися повний притиск накладки до барабана або диска і створюватися достатню гальмівне зусилля.
Міняти накладки гальмівних колодок необхідно повними комплектами, або, в крайньому випадку, обидві на одному колесі - тільки так буде забезпечена нормальна робота гальмівних механізмів. Виконувати заміну потрібно відповідно з інструкцією по ремонту і ТО конкретного автомобіля, інакше висока вірогідність погіршення роботи гальм.
При експлуатації автомобіля слід уникати перегріву накладок, а також їх намокання і забруднення - все це знижує їх ресурс і підвищує ймовірність поломок. При правильній експлуатації і своєчасній заміні накладок гальма автомобіля будуть працювати надійно і безпечно.
Щоб вибрати дійсно якісні та відповідні оригінальні гальмівні накладки, які будуть сумісні з конкретною маркою автомобіля, необхідно вивчити всі подібні деталі в асортименті, які представлені для таких марок авто, як:
Щоб не помилитися з вибором і купити якісні гальмівні накладки, які дійсно будуть відповідати всім заявленим вимогам, можна попередньо вивчити відгуки клієнтів, які вже встигли придбати ту чи іншу модель цієї автозапчастини.
• Вінниця • Дніпро • Житомир • Запоріжжя • Івано-Франківськ • Київ • Кременчук • Кривий Ріг • Кропивницький • Луцьк • Львів • Мукачево • Миколаїв • Одеса • Полтава • Суми • Тернопіль • Харків • Хмельницький • Черкаси • Чернігів • Чернівці