Довжина різьби [мм]: | 111,92, 112 |
Зовнішній діаметр [мм]: | 44.3 |
Напруга [В]: | 12 |
Напрямок обертання: | За годинниковою стрілкою |
Потужність стартера [кВт]: | 1,1 |
число зубців: | 8 |
Довжина різьби [мм]: | 111, 111,25 |
Зовнішній діаметр [мм]: | 50.85 |
Напруга [В]: | 12 |
Напрямок обертання: | За годинниковою стрілкою, Проти годинникової стрілки |
Потужність стартера [кВт]: | 1,4 |
число зубців: | 8 |
Довжина різьби [мм]: | 113, 113,30 |
Зовнішній діаметр [мм]: | 53.6 |
Напруга [В]: | 12 |
Потужність стартера [кВт]: | 1,4 |
число зубців: | 9 |
Довжина різьби [мм]: | 149 |
Зовнішній діаметр [мм]: | 59 |
Напруга [В]: | 12 |
Потужність стартера [кВт]: | 2 |
число зубців: | 16 |
Довжина різьби [мм]: | 112 |
Зовнішній діаметр [мм]: | 44 |
Напруга [В]: | 12 |
Потужність стартера [кВт]: | 1,1 |
число зубців: | 7 |
Довжина різьби [мм]: | 158 |
Зовнішній діаметр [мм]: | 50 |
Напруга [В]: | 12 |
Напрямок обертання: | За годинниковою стрілкою |
Потужність стартера [кВт]: | 2,2 |
число зубців: | 18 |
Довжина різьби [мм]: | 100,50, 101 |
Зовнішній діаметр [мм]: | 53.73 |
Напруга [В]: | 12 |
Напрямок обертання: | За годинниковою стрілкою |
число зубців: | 9 |
Зовнішній діаметр [мм]: | 50.5, 50.7 |
Напруга [В]: | 12 |
Напрямок обертання: | За годинниковою стрілкою |
Потужність стартера [кВт]: | 1,40, 1.4 квт |
число зубців: | 8 |
Всі сучасні авто використовують електричний запуск двигуна. В основі цієї системи лежить якір стартера, який є електричним мотором особливої конструкції. З його допомогою колінчастий вал, а також інші системи двигуна приходять в рух.
Як і в будь-якому електричному двигуні, в стартері присутній нерухомий статор та рухливий ротор, який і називають якорем.
Статор - це багатовиткова обмотка збудження, яка розташовується на корпусі стартера. А ротор - це набагато складніша частина, з більшою функціональністю.
Функції ротора стартера:
Всі сучасні стартери, попри величезну кількість їх моделей, мають ротори принципово однакової конструкції. За останні десятиліття конструктивно нічого не змінилося.
Ротор складається з декількох основних деталей: обмотка, сердечник, вал, вузол колектора.
Розберемо докладніше, які функції виконують ці компоненти.
Обмотка - це мідний дріт досить великого діаметра. Проводи бувають двох видів:
Сердечник. Складається з металевих пластин, які жорстко розташовані на валу. Має форму циліндра, а на зовнішній поверхні присутні пази, в яких прокладаються витки обмотки. Встановлюють сердечник на шліцах, розташованих на валу. Завдяки цьому конструкція має потрібну жорсткість, а сердечник НЕ провертається на валу навіть при серйозних навантаженнях.
Вал - це опорний компонент ротора. Його виробляють зі сталі, роблячи у двох-трьох локаціях посадкові місця для підшипників (ковзання або кочення). На довгій частині вала розташовуються шліци, які передають крутний момент на привід. Шліци бувають прямі та косі (спіралеподібні).
Колекторний вузол. Призначений для передачі струму на витки обмотки. Причому робить це в такому порядку, щоб магнітне поле біля обмотки створювалося строго визначеної форми. Складається колектор з мідних пластин з'єднаних з кінцями витків обмотки.
В сучасних стартерах колектори бувають двох видів:
В автомагазині EXIST.UA можна замовити та купити стартер за прийнятною ціною, а також інші запчастини з доставкою в Київ та інші міста України.
Біла Церква • Вінниця • Дніпро • Житомир • Запоріжжя • Івано-Франківськ • Кам'янець-Подільський • Кам'янське • Київ • Краматорськ • Кременчук • Кривий Ріг • Кропивницький • Луцьк • Львів • Мукачево • Миколаїв • Нікополь • Одеса • Павлоград • Полтава • Рівне • Суми • Слов'янськ • Тернопіль • Ужгород • Харків • Херсон • Хмельницький • Черкаси • Чернігів • Чернівці та інші населені пункти країни.