Розташування: | Середня частина |
Довжина [мм]: | 678, 679 |
Діаметр отвору [мм]: | 9,7 |
Діаметр прокладки [мм]: | 49 |
Діаметр ролика тріпоіда [мм]: | 30 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 21 |
Зубчасте з'єднання з боку колеса: | 21 |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | Зліва |
число отворів: | 3 |
Довжина 2 [мм]: | 313 |
Довжина [мм]: | 919, 922 |
Діаметр прокладки [мм]: | 56.6 |
Діаметр шарніра з боку колеса [мм]: | 79 |
Діаметр шарніра з боку приводу [мм]: | 76 |
Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: | 26 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 27 |
Зубчасте з'єднання з боку диференціала: | 26 |
Зубчасте з'єднання з боку колеса: | 27 |
Розмір різьблення: | M22x1,5 |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | Cправа |
Гальмівна динаміка / динаміка руху: | Для автомобілів без abs |
Довжина [мм]: | 685 |
Розташування в авто: | Зліва, Передній міст зліва |
Тип коробки передач: | Коробка передач, механічна |
Довжина [мм]: | 1091 |
Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: | 41 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 28 |
Розташування в авто: | Передній міст справа |
Число зубців кільця ABS: | 48 |
Довжина [мм]: | 670, 671 |
Діаметр прокладки [мм]: | 56.6 |
Діаметр шарніра з боку колеса [мм]: | 79 |
Діаметр шарніра з боку приводу [мм]: | 76 |
Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: | 26 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 27 |
Зубчасте з'єднання з боку диференціала: | 26 |
Зубчасте з'єднання з боку колеса: | 27 |
Розмір різьблення: | M22x1,5, M22x1.5 |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | Зліва |
Довжина 2 [мм]: | 378, 378,0 |
Довжина [мм]: | 863 |
Діаметр шарніра з боку колеса [мм]: | 86 |
Діаметр шарніра з боку приводу [мм]: | 82 |
Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: | 27 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 37 |
Зубчасте з'єднання з боку диференціала: | 27 |
Зубчасте з'єднання з боку колеса: | 37 |
Розмір різьблення: | M16x1,5, M16x1.5 |
додаткова інформація: | без підшипника |
Довжина [мм]: | 760 |
Діаметр прокладки [мм]: | 49 |
Діаметр шарніра з боку приводу [мм]: | 69 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 21 |
Зубчасте з'єднання з боку диференціала: | 23 |
Зубчасте з'єднання з боку колеса: | 21 |
Розмір різьблення: | M20x1,5, M20x1.5 |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | Cправа |
Довжина [мм]: | 492 |
Діаметр 2 [мм]: | 85.5, 86 |
Діаметр прокладки [мм]: | 69 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 30 |
Зубчасте з'єднання з боку колеса: | 30 |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | Cправа |
Число зубців кільця ABS: | 47 |
Довжина [мм]: | 560, 564 |
Діаметр шарніра з боку колеса [мм]: | 86 |
Діаметр шарніра з боку приводу [мм]: | 82 |
Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: | 27 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 37 |
Зубчасте з'єднання з боку диференціала: | 27 |
Зубчасте з'єднання з боку колеса: | 37 |
Розмір різьблення: | M16x1,5, M16x1.5 |
Довжина [мм]: | 136.5, 136.6 |
Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: | 37 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 26 |
Зубчасте з'єднання з боку диференціала: | 37 |
Зубчасте з'єднання з боку колеса: | 26 |
Розмір різьблення: | M8x1,5 |
Розташування: | Передній міст, Середня частина |
Розташування в авто: | Cправа, Зліва |
Розташування: | Середня частина |
Гальмівна динаміка / динаміка руху: | Для автомобілів без abs |
Довжина [мм]: | 800 |
Розташування в авто: | Cправа, Передній міст справа |
Тип коробки передач: | Коробка передач, механічна |
Довжина [мм]: | 554 |
Діаметр прокладки [мм]: | 55.5 |
Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: | 26 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 28 |
Розташування в авто: | Передній міст справа |
Тип коробки передач: | Коробка передач |
Розташування: | Середня частина |
Довжина [мм]: | 594 |
Діаметр прокладки [мм]: | 69 |
Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: | 28 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 30 |
Зубчасте з'єднання з боку диференціала: | 28 |
Зубчасте з'єднання з боку колеса: | 30 |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | Зліва |
Число зубців кільця ABS: | 47 |
Внутрішньо зубчасте з'єднання з боку колеса: | 41 |
Довжина [мм]: | 1093 |
Діаметр прокладки [мм]: | 59, 65 |
Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: | 41 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 28 |
Зубчасте з'єднання з боку колеса: | 28 |
Розташування: | Передній міст |
Число зубців кільця ABS: | 48 |
Приводний вал забезпечує рух коліс автомобіля. Вал виконує свої функції обертання коліс автомобіля - як переднього, так і заднього приводу. Це відбувається шляхом з'єднання ведучих коліс і двигуна. Він передає зусилля, сприяє повороту колеса і руху підвіски, а також пригнічує вібрацію. Потужність переданого зусилля при цьому залишається однаковою при будь-якому русі авто.
Робота валів є частиною функціонування автоматичної коробки передач і впливає на трансмісію, відсутність вібрації і стуку під час руху авто. Це все дозволяє плавно їздити по будь-якому дорожньому покриттю.
Приводний вал складається з осі, внутрішнього і зовнішнього шарнірів. Одним боком він кріпиться до коробки передач, а іншим - до маточини колеса. Шліцеве з'єднання шарнірів за допомогою стопорних кілець сприяє плавному руху автомобіля. Ось буває суцільною і моноблочною, що має важливе значення для загальної жорсткості та маси всього пристрою. Шарніри також бувають різних типів, і використання кожного з них в поєднанні з певною моделлю осі має свої переваги. Необхідно стежити за станом осі, шарнірів і підшипників, щоб вчасно проводити заміну деталі в разі поломки.
Кожен таке пристрій складається з профільного вала і двох шарнірів. Це шарніри рівних кутових швидкостей. Фіксований шарнір знаходиться з боку колеса, а рухливий розташований біля коробки передач. Пильовики представляють собою гумові чохли, які захищають з'єднання від попадання бруду. Шарніри можуть втратити працездатність, якщо пильовик не герметичний з якоїсь причини. Наступними причинами поломки можуть бути забруднене мастило шарнірного з'єднання або відсутність стопорного кільця. Вм'ятини, деформації та тріщини на самому валу можуть призвести до проблем з розподілом навантаження на колеса, підвіскою і іншими системами автомобіля.
Може також вийти з ладу проміжний підвісний підшипник, що спричинить сильний шум під капотом. Крім цього, потрібно стежити за сальником, щоб той не почав протікати. Зазвичай всі згинальні навантаження приймають на себе підшипники, розміщені по краях від маточини колеса. Але вал також може виходити з ладу в результаті дії сильного тиску.
Будь-які запчастини до свого автомобіля Ви можете придбати на сайті exist.ua. Наш інтернет-магазин спеціалізується на продажу будь-яких автотоварів: від деталей кузова до елементів інтер'єру авто, від електроніки до автохімії. Весь перелік доступних товарів можна переглянути в каталозі сайту.
У нас запропонований великий асортимент, який зручно розділений на категорії. Телефонуйте до відділу продажу за вказаними номерами і отримаєте необхідну консультацію від наших менеджерів. Спираючись на поради професіоналів, Ви зможете зробити абсолютно правильний вибір комплектуючих.
Біла Церква • Вінниця • Дніпро • Житомир • Запоріжжя • Івано-Франківськ • Кам'янець-Подільський • Кам'янське • Київ • Краматорськ • Кременчук • Кривий Ріг • Кропивницький • Луцьк • Львів • Мукачево • Миколаїв • Нікополь • Одеса • Павлоград • Полтава • Рівне • Суми • Слов'янськ • Тернопіль • Ужгород • Харків • Херсон • Хмельницький • Черкаси • Чернігів • Чернівці та інші населені пункти країни.