Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Внутрішньо зубчасте з'єднання з боку колеса: | 30 |
Діаметр прокладки [мм]: | 59.5 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 36 |
Зовнішній діаметр [мм]: | 90 |
Зубчасте з'єднання з боку колеса: | 36 |
Розмір різьблення: | M16x1.5 |
Тип з'єднання / зчленування: | Шарнір рівних кутових швидкостей |
механічно оброблений: | З пазом у внутрішній деталі (всередині) |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Діаметр [мм]: | 37, 37,1 |
Розташування в авто: | всередині |
Розташування на осі: | внутрішній |
число зубців: | 25 |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Внутрішньо зубчасте з'єднання з боку колеса: | 27 |
Діаметр прокладки [мм]: | 59.5 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 38 |
Зовнішній діаметр [мм]: | 98 |
Тип з'єднання / зчленування: | Шарнір рівних кутових швидкостей |
Число зубців кільця ABS: | 45 |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціала: | 33 |
Довжина [мм]: | 34 |
Зовнішній діаметр [мм]: | 99.9 |
Кількість монтажних отворів: | 6 |
Тип з'єднання / зчленування: | Диск шарніра |
число отворів: | 6 |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Внутрішньо зубчасте з'єднання з боку колеса: | 27 |
Діаметр прокладки [мм]: | 59.5 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 36 |
Зовнішній діаметр [мм]: | 97.95, 98 |
Тип з'єднання / зчленування: | Шарнір рівних кутових швидкостей |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціала: | 22 |
Діаметр [мм]: | 30 |
Діаметр ролика тріпоіда [мм]: | 30 |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | З боку коробки передач |
Розташування на осі: | внутрішній |
число зубців: | 22 |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Внутрішньо зубчасте з'єднання з боку колеса: | 27 |
Діаметр прокладки [мм]: | 59.5 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 36 |
Зовнішній діаметр [мм]: | 98 |
Зубчасте з'єднання з боку колеса: | 36 |
Розмір різьблення: | M16x1.5 |
Тип з'єднання / зчленування: | Шарнір рівних кутових швидкостей |
механічно оброблений: | З пазом у внутрішній деталі (всередині) |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Внутрішньо зубчасте з'єднання з боку колеса: | 30 |
Довжина [мм]: | 92 |
Діаметр прокладки [мм]: | 53 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 33 |
Зовнішній діаметр [мм]: | 89 |
Зубчасте з'єднання з боку колеса: | 33 |
Приводний вал: | З кільцем abs |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | З боку колеса |
Розташування на осі: | зовнішній |
Тип з'єднання / зчленування: | Шарнір рівних кутових швидкостей |
Число зубців кільця ABS: | 45 |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Внутрішньо зубчасте з'єднання з боку колеса: | 27 |
Довжина [мм]: | 97.5 |
Діаметр прокладки [мм]: | 59.5 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 38 |
Зовнішній діаметр [мм]: | 98 |
Зубчасте з'єднання з боку колеса: | 38 |
Приводний вал: | З кільцем abs |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | З боку колеса, Передній міст |
Розташування на осі: | зовнішній |
Тип з'єднання / зчленування: | Шарнір рівних кутових швидкостей |
Число зубців кільця ABS: | 45 |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціала: | 34 |
Довжина [мм]: | 86.5 |
Зовнішній діаметр [мм]: | 119 |
Кількість монтажних отворів: | 6 |
Розташування: | Передній міст |
Розташування на осі: | внутрішній |
Тип з'єднання / зчленування: | шарнір |
механічно оброблений: | З пазом у внутрішній деталі (всередині) |
число отворів: | 6 |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Внутрішньо зубчасте з'єднання з боку колеса: | 30 |
Довжина [мм]: | 138.5 |
Діаметр прокладки [мм]: | 53.2 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 36 |
Зовнішній діаметр [мм]: | 90 |
Зубчасте з'єднання з боку колеса: | 36 |
Приводний вал: | Без кільця abs |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | З боку колеса |
Розташування на осі: | зовнішній |
Тип з'єднання / зчленування: | Шарнір рівних кутових швидкостей |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціала: | 25 |
Довжина [мм]: | 101 |
Діаметр прокладки [мм]: | 35 |
Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: | 34 |
Зубчасте з'єднання з боку диференціала: | 34 |
Розташування на осі: | внутрішній |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Внутрішньо зубчасте з'єднання з боку колеса: | 27 |
Довжина [мм]: | 100, 105.5, 106 |
Діаметр 1 [мм]: | 27.51 |
Діаметр прокладки [мм]: | 59.5 |
Діаметр шарніра [мм]: | 98 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 36 |
Зубчасте з'єднання з боку колеса: | 36 |
Розмір різьблення: | M16x1.5x77f |
Тип з'єднання / зчленування: | Шарнір рівних кутових швидкостей |
додаткова інформація: | З гвинтом |
механічно оброблений: | Без нарізки, Без нарізки / виїмки у внутрішній частині, Виїмки у внутрішній частині |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Вага [кг]: | 0.397, 0.413 |
Висота упаковки [см]: | 4 |
Довжина упаковки [см]: | 6 |
Зубчасте з'єднання з боку диференціала: | 24 |
Тип з'єднання / зчленування: | Шарнір рівних кутових швидкостей, шарнір |
Ширина упаковки [см]: | 6 |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Внутрішньо зубчасте з'єднання з боку колеса: | 30 |
Довжина [мм]: | 106 |
Діаметр прокладки [мм]: | 50.7 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 36 |
Зовнішній діаметр [мм]: | 86 |
Зубчасте з'єднання з боку колеса: | 36 |
Приводний вал: | Без кільця abs |
Розташування в авто: | З боку колеса |
Розташування на осі: | зовнішній |
Тип з'єднання / зчленування: | Шарнір рівних кутових швидкостей |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Внутрішньо зубчасте з'єднання з боку колеса: | 30 |
Довжина [мм]: | 139 |
Діаметр прокладки [мм]: | 53.2 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 22 |
Зовнішній діаметр [мм]: | 90 |
Зубчасте з'єднання з боку колеса: | 22 |
Приводний вал: | Без кільця abs |
Розташування в авто: | З боку колеса |
Розташування на осі: | зовнішній |
Тип з'єднання / зчленування: | Шарнір рівних кутових швидкостей |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Внутрішньо зубчасте з'єднання з боку колеса: | 30 |
Довжина [мм]: | 95.5 |
Діаметр прокладки [мм]: | 59.5 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 36 |
Зовнішній діаметр [мм]: | 90 |
Зубчасте з'єднання з боку колеса: | 36 |
Приводний вал: | Без кільця abs |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | З боку колеса |
Розташування на осі: | зовнішній |
Тип з'єднання / зчленування: | Шарнір рівних кутових швидкостей |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Висота [мм]: | 30 |
Діаметр [мм]: | 100 |
Зубчасте з'єднання з боку диференціала: | 25 |
Розташування в авто: | З боку колеса |
Розташування на осі: | внутрішній |
число зубців: | 25 |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Внутрішньо зубчасте з'єднання з боку колеса: | 30 |
Діаметр прокладки [мм]: | 59.6 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 36 |
Зовнішній діаметр [мм]: | 89.9 |
Тип з'єднання / зчленування: | Шарнір рівних кутових швидкостей |
Ймовірність поставки
Ймовірність поставки
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціала: | 30 |
Діаметр [мм]: | 29,9 |
Діаметр ролика тріпоіда [мм]: | 29.9 |
число зубців: | 30 |
Закони кінематики, що лежать в основі практично всіх механічних процесів досі актуальні в автомобілебудуванні, втім, так само як і вузли зв'язку і передачі, до яких можна віднести шарнірні з'єднання. Шарнір, який різниться між собою за типом будови, виконує практично одну і ту ж функцію. Будучи кінематичною парою, шарнірне з'єднання забезпечує обертальні рухи одного елемента щодо іншого елемента пари.
Відмітна особливість шарнірних з'єднань, використовуваних в автомобілебудуванні - це можливість конструктивних елементів, об'єднаних в шарнір, здійснювати не тільки обертальні рухи, а й кутове переміщення. При цьому якщо в шарнірі об'єднані два елементи - це просте з'єднання, якщо кілька - складне, останній тип якраз і використовується при створенні конструкції автомобіля.
Перші спроби реалізувати передній привід здійснювалися за допомогою звичайних карданних шарнірів нерівних кутових швидкостей, але така концепція несла за собою масу недоліків, які приводили до підвищеного зносу не тільки шарнірних з'єднань, але і автогуми, шестерень / валів коробки передач і трансмісії в цілому. Замість нього сьогодні використовується спарений карданний шарнір, який компенсує нерівномірність обертання один одного.
Тому найчастіше в автомобільному транспорті різних категорій використовуються наступні типи шарнірних з'єднань:
Найбільш часті причини виходу з ладу шарнірних з'єднань - неякісна мастило або її недолік, погані дорожні умови, сильні механічні дії, кліматичні чинники та якість виготовлення деталі.
Фактично, термін служби шарнірних з'єднань досить високий, але тільки при акуратній експлуатації і належному контролі технічного стану. Внаслідок того, що в сучасних шарнірах використовуються підшипникові вузли і мастило, тертя елементів істотно знижено. Зменшення і вироблення мастильного матеріалу провокує підвищений знос, тому при обслуговуванні шарніри вимагають постійного змащування.
Вартість хорошого мастильного матеріалу значно нижче, ніж ціна дискового шарніра, тому неодмінною умовою економії коштів і забезпечення оптимальної якості роботи є своєчасне обслуговування шарнірних з'єднань.
У складних шарнірах, таких як ШРКШ або дискових шарнірах, підшипникові вузли відкриті і схильні до агресивної дії пилу і бруду, які виступають як абразивний матеріал, що підсилює тертя і знос елемента. Для захисту від бруду і пилу застосовуються пильовики, або по-іншому захисні кожухи. Розірвані пильовики стануть основним фактором зносу дискового шарніра, а агресивна манера водіння «посприяють» його повному виходу з ладу.
При необхідності заміни шарнірного елемента, підібрати і купити дисковий шарнір можна в нашому інтернет-магазині, який пропонує великий асортимент комплектуючих для різних марок автомобілів:
В спектрі асортименту представлені дискові шарніри різних типів для легкових, комерційних і вантажних автомобілів, які можна підібрати в електронному каталозі по конкретній марці і моделі автотранспорту. Комплектуючі в оригінальних каталогах і базі деталей-замінників розділені на групи і підгрупи запчастин, що дозволяє швидко знайти необхідні компоненти і замовити їх з доставкою по всій Україні.
Інтернет-магазин пропонує оптимально доступні ціни на дискові шарніри, мастильні та витратні матеріали для технічного обслуговування шарнірних з'єднань. Весь спектр запасних деталей виготовлений світовими брендами, добре відомими на ринку автозапчастин високою надійністю вироблених комплектуючих. На додаток, в інтернет-магазині гарантія якості та повернення поширюється на всі автотовари, що забезпечує повну впевненість в довговічності експлуатації куплених запчастин.
• Вінниця • Дніпро • Житомир • Запоріжжя • Івано-Франківськ • Київ • Кременчук • Кривий Ріг • Кропивницький • Луцьк • Львів • Миколаїв • Одеса • Полтава • Суми • Тернопіль • Харків • Хмельницький • Черкаси • Чернігів • Чернівці